• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

audio generator 50 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Als je post kun je onder bij "Voeg een bestand of bijlage toe:" een bijlage toevoegen. :)

Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:

southrockas@yahoo.com
SMTP error from remote mailer after end of data:
host mx1.mail.yahoo.com [64.157.4.78]: 554 delivery error:
dd Sorry your message to southrockas@yahoo.com cannot be delivered. This account has been disabled or discontinued [#102]. - mta112.mail.sc5.yahoo.com

Origineel geplaatst door Arv
functie generators voor elektronica... zijn dat ook al muziekinstrumenten??

tuurlijk ! hawkwind gebruikt ze al jaren in hun muziek op iedere lp weer.

en ik ook, maar t bereik is me niet ver genoeg, nu dus voor 35 euro, thats it niet meer lager dus.

Origineel geplaatst door Phase
en ik ook, maar t bereik is me niet ver genoeg, nu dus voor 35 euro, thats it niet meer lager dus.
Is het bereik naar beneden niet ver genoeg of naar boven?

Ik heb zelf ook zo'n regelaar, maar die gaat van 50 hz tot 50Mhz of zo.. Ik zou hem liever van 0,1 Hz tot 20 KHz willen hebben of zo. Wat is jouw bereik?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back