jupiter 8

nou , dat van dat "harde shell geval" klinkt toch alweer uiterst aantrekkelijk...
dit soort bakbeesten kun je echt beter persoonlijk ophalen en betalen, en dan nog het liefst via iemand met wie je echt contact hebt ghad en die van redelijk goede naam is.
teveel kanten waarop je duurder uit kan komen dan gepland en gehoopt.

wel een geweldige synth, dat inderdaad

Ze heeft ook nog tientallen andere items 'te koop'.. :(

Jaaa, ik wil wel een CS-80 voor die prijs. Vooral omdat "het heeft ook een lint controller die het mogelijk maakt voor de polyfone pitch-bochten..."

Mooi man, ik zal Bennie Jolink eens een belletje geven, vind die pitch-bochten ook wel wat voor hem.

Mvg.

CoolRunning

Jaaa, ik wil wel een CS-80 voor die prijs. Vooral omdat "het heeft ook een lint controller die het mogelijk maakt voor de polyfone pitch-bochten..."

Mooi man, ik zal Bennie Jolink eens een belletje geven, vind die pitch-bochten ook wel wat voor hem.

Mvg.

CoolRunning

haha.. pitch-bochten. Het woord van het jaar... 8o)

ja, een lintwormcontroller die polyfonepitchbochten mogelijk maakt,
kijk daar doen we het toch allemaal eigenlijk voor

lintworm_230x100.jpg

LOL! check dit uit.

--------------------

Peter Foreman <peter.foreman@live.com>
10:33 AM (20 minutes ago)

to me
hello,

Dank u voor uw e-mail.

Het artikel is nog steeds beschikbaar. De transport belastingen zijn inbegrepen in de prijs.

Ik ben net naar uw land van Polen vanwege mijn werk.
Voordat ik kwam ik de post hebben verlaten in de bewaring van eBay Polen in een eBay-magazijn. Ik heb het artikel nog in hun hechtenis, opdat zij het transport procedure aankan, want ik ben het grootste deel van de tijd weg, op verschillende locaties vanwege mijn werk en ik heb geen tijd om dit ding persoonlijk te behandelen hebben.

Ik heb het punt geregistreerd bij eBay kopersbescherming van zo een lokale pick-up is geen optie.

Omdat het item en alle documenten reeds bij het eBay vennootschap worden neergelegd, zal eBay de transport procedure te behandelen. Ik werkte met eBay voor en ik ben 100% tevreden met hun diensten, omdat ze zijn betrouwbaar en ze beschermen ons beiden (koper en verkoper).

Ik kan vragen eBay om het product overal in Europa te leveren, op mijn kosten, en het kan uw bestemming te bereiken in maximaal 5 dagen.
Laat het me weten als je geïnteresseerd bent!

Dank je wel!

------------------------------------------------

Gelukkig weten wij waar we mee te maken hebben maar ik treur om de naievelingen die wel serieus erop in gaan.

zouden die fakers ook weleens opgelicht worden door collegaoplichters??
zou wel mooi zijn , complete junkenscene in synthland

Back