The real thing: deze unieke PPG, uit het jaar 1982. Slechts enkele tientallen van geproduceerd. Nog minder werkend. Deze is ook nog eens in uitstekende
Leukleukleuk. En dan vraag ik me echt af waarom je je advertentie, die aandacht genoeg trekt, gaat lopen opleuken met subjectief mojo geneuzel: "8bit geven een klankkleur die zelfs niet in de latere wave table synths zijn terug te vinden."
Deze synth heeft al vaker aangeboden gestaan, kosmeties ziet hij er niet zo uit.....maar de sound is inderdaad bijna niet te vergelijken met een 2.2 / 2.3 ben ooit bij Jasper v/t Hof thuis geweest. Hier noemde ik deze synth een circel zaag
Deze synth heeft al vaker aangeboden gestaan, kosmeties ziet hij er niet zo uit.....maar de sound is inderdaad bijna niet te vergelijken met een 2.2 / 2.3 ben ooit bij Jasper v/t Hof thuis geweest. Hier noemde ik deze synth een circel zaag
Cirkelzaag in de zin van "agressief" of "irritant"? Daar ben ik het niet mee eens Ik had versie 2.2 en 2.3, maar alleen 2.0 heb ik nog – voor mij is dat de synthesizer die me emotioneel het meest raakt. Ik zou het geen cirkelzaag noemen, maar eerder een psychedelische draaiorgel en doedelzak. Die van mij zit in ieder geval vol met dat soort geluiden - een absoluut uniek geluid.
--maar eerder een psychedelische draaiorgel en doedelzak--
Kan ik mee door bbb voor mij is die synth(2.0) nog lekkerder, de 2.2 en 2.3 zijn meer smooth te noemen
De ooit aangegeven beschadigde wavetable 13 zijn de beste geluiden uit te halen
En wat een vriend, die ook een 2.0 heeft, me vertelde (en wat de eerste YouTube-video's lijken te bevestigen): de Suonobuono Polyvera, met zijn vintage-modi, lijkt qua geluidskwaliteit een betere vervanger voor de 2.0 te zijn dan de 3rd Wave of de B-Wave.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.