• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SampleCD's,Sony portable Minidisc

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Aangezien er geen animo voor was en hij al eens te koop heeft gestaan hier op het forum heb ik hem ook op andere site's gezet (had ik wel even mogen vermelden sorry voor dat)
Dus vandaar dat ie verkocht is en ik heb er meer voor gekregen dan dat hij voor hier aangeboden staat dus dan is het voor mij simpel..........

Nou dames en heren de deal met ''Ikke'' gaat niet door dus t'is weer vrij......................:Z

Updeet :D

Updeet :D

A33 is nu ook weg!

Heb nu nog 2 Keyboard/Synth Standaards 25€ per stuk en 40€ samen en de SampleCD Easy Listening van Ueberschall voor 40€

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back