weer wat gepriegel

Ik zoek niet meer, ik heb het inmidels allemaal al
Als jullie lief zijn, krijgen jullie vanavond een demo met de Nord 4R ...

Die nord, jeetje..... Had vroeger een nord lead v1, hetzelfde karakter zit er nog steeds in maar.... Zo veel beter weer. En die typische upfront felle nord sound is een heerlijk contrast met de wat donkere MOOGS, nu eerst ff TVOH kijken met de vrouw :D

Typische nord sound en lekker metalige fx. Hoewel VA totaal niks van dat weeïge holle wat vst's altijd hebben, klinkt gewoon dik e of dat nou converters zijn of betere code, ik weet het niet, maar klinkt Imho top!

Tis trouwens gewoon ff een snelle dome om indruk te geven van de sound en FX verder niet te veel achter zoeken

Tis trouwens gewoon ff een snelle dome om indruk te geven van de sound en FX verder niet te veel achter zoeken

Ik stoor mij er ook zeker niet aan hoor. Ik vind het altijd wel erg leuk om verschillende apparatuur te horen en ook bij elkaar. Dus ik waardeer zeker je posts. Gewoon even pielen en delen :okdan:

Vond de baselines uit Nord 4 lekkerder.. klinkt wat te veel `basic zaagtand´ in Nord4-2 maar daarin zijn de partijtjes die de Nord doet erg lekker :okdan:
Die Nord is wel een perfecte aanvulling in het klankenpalette trouwens.
Ze klinken allemaal wel te gek trouwens,, Zag laatst iemand beweren dat de Nord 3 zeldzaam aan het worden is aangezien ie niet meer gemaakt wordt. :D Nou ja.. iig wel nog ff sparen voor je een 4 kan kopen.. goedkoop zijn ze niet maar ´t klinkt idd toch anders dan een plug..

Het klinkt allemaal voorzichtig, allemaal central-channel. Ik dacht dat er wat vollere klanken [van de N4] zouden komen.

Laatst gewijzigd:
Back