Q&A with Kris Weston (ORB) @ GearSlutz

Cool, thanks.

Ik volg hem al een tijd. Nu is ie weer bezig om iets leuks op te zetten:

http://www.kickstarter.com/projects/krisweston/enter-the-fuzzy-dimension

Jammer dat het nooit meer, nadat ie bij the Orb vertrok, heeft kunnen boteren tussen hem en Alex Paterson. Er komt een compilatie/verzamelaar van the Orb uit en ik zag dat Kris nergens wordt genoemd in de inlay. Heel jammer.. Maar goed, Kris is dan ook wel een aparte he?

R

Beetje bizar verhaal dit, weet niet zo goed wat hier van te maken. Hij lijkt ook behoorlijk het spoor bijster te zijn geweest op een bepaald moment. maar beleving bij de ORB is meteen stuk anders

Hij is inderdaad een stuk beter de laatste tijd en wil echt weer wat doen. Het is natuurlijk bizar dat hij niet genoemd wordt terwijl hij verantwoordelijk voor het hele album UFOrb, nota bene hun UK nr 1 album. En hij kan alle steun gebruiken bij zijn nieuwe project. Ik heb een aantal van de tracks gehoord en hoewel er nog veel musici aan gaan bijdragen kan ik nu al zeggen dat er juweeltjes bijzitten.

Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe het toendertijd (laten we zeggen tijdens/na Orbus) verging, maar ik weet nog wel dat er heel wat gedoe was omtrent die band.

Wat ik wel tikje jammer vind is het bashen op Andy. Die vond ik behoorlijk okee, sonisch gezien.

Anyway.. wil me niet ergens in mengen.. :D

mn modular zal inderdaad featuren op enkele tracks (de meer electronische gok ik ;-) )
we hebben al wat parts gemaakt maar kris kennend zal er na zijn pluggin-o-mania niet veel van te herkennen zijn :D
Eerst maar even zorgen dat zn kickstarter het doel haalt, het is behoorlijk ambitieus, 60K. Maar ja, iemand die UFOrb op zn geweten heeft verdient het wel.

Back