Techno track: feedback gevraagd

Ik vind hem al lekker, sterke groove, zuigt je er direct in. vind die atmospherisiche lead erboven een beetje te schrill en hard, mag wel iets zachter vloeiender, en ik zou de plucks/stabs af en toe van wat release en verb voorzien, zijn nog een beetje statisch. verder zeer goed te doen!

Lekker trackie! Dikke like!

Ik vind hem al lekker, sterke groove, zuigt je er direct in. vind die atmospherisiche lead erboven een beetje te schrill en hard, mag wel iets zachter vloeiender, en ik zou de plucks/stabs af en toe van wat release en verb voorzien, zijn nog een beetje statisch. verder zeer goed te doen!

Klopt inderdaad wat betreft dat lead geluidje en inderdaad mag er wat afwisseling zitten in die stabs. Ik ga er mee experimenteren. Thanks!

Klinkt zeker lekker.
Wellicht zou er af en toe ook nog een basgeluid een octaaf lager erbij kunnen om m wat minder vlak te maken.

Ja, feedback...
Klinkt goed, lekker duister club sfeertje vind ik.
Misschien een heel tikkeltje meer 'bite' aan de snare, maar eigenlijk heb ik er niks op aan te merken.

Prima track alleen wordt de bassdrum vanaf 2:36 te veel weggedrukt door compressie. Probeer daar bijvoorbeeld heel subtiel een niet-gecompreste kopie van de bassdrum mee te laten draaien.

in het begin is er teveel subbas in verhouding met hoog spectrum,ik moet hier +7db boosten of meer in de highs

klinkt helemaal dof anders

als die industrial pad opkomt domineert die alles ondanks de highs geboost zijn

dus remixen eerst ttz alles uitbalanceren zonder die pad,checken en dan die pad inmixen met goede eq-libratie

Dof? hier geen last van hoor. Klinkt prima. Die pad staat inderdaad wel een beetje hard. Zo'n pad doet het beter op de achtergrond. Hij neemt nu de focus weg van de groove.

Verder een klein beetje aan de saaie kant. Een paar kleine breakjes of een korte verandering in de ritmes kan al veel doen. Lekkere groove wel ! :)

Back