• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Opruiming: rare, vintage en nieuw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mhond

bleepboxes
Beste mensen,

Ik ben aan het opruimen. Ik ben gek op verzamelen van rare instrumenten, maar sommige dingen gebruik ik gewoon niet meer en dat is zonde. Maar snel doen dus voordat ik er spijt van krijg ;)

01: SM Pro TC 02 - 2 kanaals buizen Mic Preamp. Incl doos en alle toebehoren. ZGAN, Sporadisch gebruikt. 99 euro.

02: Muson Synthesizer - Dit ding kom je bijna nooit meer tegen. In de jaren 70 uitgebracht door Mego en in de Uk door Palitoy. Komt inclusief de originele verpakking (wel licht gehavend) en handleiding. Check de youtube videos, zodat je weet dat je m nodig hebt.

Gaat echt alleen voor een mooie prijs weg anders houd ik m zelf. 249 euro

03: Stylophone 350s - David Bowie gebruikte m in de 70s. De Stylophone 350s werd ontworpen om de professionele markt aan te boren. Uiteindelijk zijn er nog maar een paar honderd bekend die nog werkend te aanschouwen zijn. Vergeet de crappe kleine plastic stylophone rommeltjes uit China :). Met 2 stylussen en meerdere sounds en ingebouwde tremolo.

Deze is trouwens uitgevoerd met de ACM mod. lees hier meer:
http://www.stylophone.com/350s.html

Gaat alleen weg voor 249 euro en heb er een universele hoes voor die je mee krijgt geleverd

Attachments

• Muson_01.jpg
    Muson_01.jpg
    311,4 KB · Bekeken: 117
  • Muson_02.jpg
    Muson_02.jpg
    368,5 KB · Bekeken: 99
  • Stylophone_01.jpg
    Stylophone_01.jpg
    296,5 KB · Bekeken: 111
04: Suzuki SX 500 - Heb pas geleden de Resonance / Cutoff en Distortion mod geinstalleerd. Werkt prima. Apparaat heeft jarenlang in een stoffige ruimte gelegen (niet bij mij), dus kan wel een nakijkbeurt gebruiken. Hij werk overigens wel prima. De originele adapter is aanwezig en dat is gunstig want dat is niet iets dat makkelijk te vinden is.

Richtprijs 75 euro?

05: Eurotec Black Box - Coole vintage Equalizer in pedaal vorm. Werkt prima, mist alleen de achterplaat. Ik heb die zelf ook nooit gehad, maar iemand die een beetje handig is kan er zo eentje fixen denk ik of natuurlijk gewoon in een rack bouwen.

Richtprijs 49 euro?

06: Superlux Pro H7F - Superlux clone van de bekende Shure 55SH variant, maar een stuk vriendelijker geprijsd. Voor wie er cool uit wil zien op het podium.

Richtprijs 29 euro?

Attachments

• SX500.jpg
    SX500.jpg
    372,3 KB · Bekeken: 105
  • BB_01.jpg
    BB_01.jpg
    372,8 KB · Bekeken: 106
  • BB_02.jpg
    BB_02.jpg
    374,1 KB · Bekeken: 104
  • SUPERLUX_01.jpg
    SUPERLUX_01.jpg
    278,9 KB · Bekeken: 101
er is al wat voorzichtige interesse op verschillende artikelen.

Ik gooi de prijzen iets naar beneden:

SM Pro TC 02 99 voor 90

Muson Synthesizer was 249 nu 225

Suzuki SX 500 was 75 nu 70

Eurotec Black Box was 49 nu 35

Superlux was 29 nu 25

07: Tama TS 206 - 2 kanaals Drumsynthesizer. Is niet moeders mooiste. Heb er een set losse rackoren bij, want die zaten er niet bij. Werkt prima. Krijgt er ook 2 drumpads bij (niet origineel).

richtprijs 125 euro

Attachments

• TS206_01.jpg
    TS206_01.jpg
    115,8 KB · Bekeken: 101
08: Yamaha PSS 130 - Dit is een set van 2 stuks. De ene heeft al een jackoutput gekregen. Perfect voor de circuitbender. Prijs is voor 2 stuks!

richtprijs 25 euro

Yamaha_PSS-130.jpeg

Oef.. beetje late update. aantal dingen zijn weg. een aantal nog niet. Ruilen is ook mogelijk. Ben nog op zoek naar oude tape delay / 80s drumcomputer en houten Casiotone.

Dit is er nog:

SM Pro TC 02 90

Muson Synthesizer was 200

Eurotec Black Box 25

Superlux 25

Tama TS 206 (met 2 niet originele pads) 100

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back