Digitale piano

Status
Please reply by conversation.

etaoin

Brodgar Tech
Heeft toevallig iemand nog een digitale piano die staat te verstoffen? Hoeft geen high end exemplaar te zijn. Ik zoek wel specifiek een "huiskamer" model (met klep, lessenaar en pedalen), dus geen stage piano of weighted synth.

Richtprijs tweedehands ergens 500-600? Geen idee eigenlijk, maar ik zie dat ik voor 800 al een Arius of Privia heb, nieuw, en beter dan dat hoeft het niet te zijn.

ik heb een casio cdp-100 die staat te verstoffen, maar vind het wel prima zo. Ik heb destijds vergeleken met de privias, en de casio is best ok.

Naar het huidige model (CDP-120) heb ik nog wel gekeken, zeker gezien de prijs, maar ik zoek er toch in eerste instantie eentje met een klep. Er moet bij wijze van spreke een lullig gehaakt kleedje met een bloemetje op kunnen als hij niet gebruikt wordt :D

Ik zie trouwens nu dat de CDP-120 ook geen MIDI heeft, alleen maar USB.

die van mijn heeft ook een foute ikea doek over de klavier.

midi heb ik welleens gebruikt aan mn laptop met interface idd. Misschien verschijnt ie wel als midi device via usb?

MIDI zou voor mij een pré zijn om er even snel een module aan te kunnen hangen. Dus juist niet voor de computer. Vandaar liever niet (alleen maar) USB. Maar het is geen must.

En voorzien...

attachment.php

Attachments

• DSC_1769.jpg
    DSC_1769.jpg
    45,8 KB · Bekeken: 80
Status
Please reply by conversation.
Back