Producers bijeenkomst

Ensorceler

Stamgast
Dag, ik ben een evenementenbureau begonnen en loop al een tijdje met het idee om een evenement te organiseren waar producers samen komen (hun gear meenemen) en samen muziek maken en ideeën, tips en tricks met elkaar kunnen sharen.*

Richting de avond moet er ruimte zijn voor publiek en zullen er 2 of 3 zalen zijn waar in verschillende stylen opgetreden kan worden.* Ik zit te denken aan een d&*b, dustep zaal een zaal van hardstyle tot frenchcore en eventueel een (electro)house, dance zaal.*

Ik ga de komende tijd op verschillende plekken kijken hoeveel animo er is en bij voelde animo ga ik over tot actie en zullen er verdere details bekend worden gemaakt.* Wel kan ik vast vertellen dat het eerste evenement in Leeuwarden plaats zal vinden en indien haalbaar in de Blokhuispoort.*

Groet

Leuk idee, wordt dus een soort synthforum meeting meets ADE?

Leuk, goed om te horen, de teller staat nu op een man of 10, die hebben laten weten wel geïnteresseerd te zijn om te komen, ik denk zelf dat een man of 25 makkelijk te halen is. Als er dan in de avond tussen de 100 en 200 man publiek komt, dan kan het uit en is het de moeite om het jaarlijks of eventueel zelfs half jaarlijks terug te laten keren op verschillende locaties in Nederland.

Back