faab
...als het maar beukt!!
Zowiezo ben ik het spuugzat dat er mensen hier op het forum zitten die konstant
tiesto zitten af te pissen, als je er niet van houd zeik er dan niet over en ga lekker je eigen (briljante) ding doen.
Het is me inmiddels duidelijk dat diegene totaal geen benul heeft wat het voor een emotionele topervaring is om de eer
te hebben om voor een megapubliek te MOGEN draaien.
Geld speelt op dat moment echt geen rol, dit zal door alle echte dj's op het forum volmondig beaamt worden.
Respect voor thijs..... en afzeikende wannabees

tiesto zitten af te pissen, als je er niet van houd zeik er dan niet over en ga lekker je eigen (briljante) ding doen.
Het is me inmiddels duidelijk dat diegene totaal geen benul heeft wat het voor een emotionele topervaring is om de eer
te hebben om voor een megapubliek te MOGEN draaien.
Geld speelt op dat moment echt geen rol, dit zal door alle echte dj's op het forum volmondig beaamt worden.
Respect voor thijs..... en afzeikende wannabees

het zover bereikt heeft dat hij 1 van de ikonen in de muziek is. Met sommige dingen waren zij echt wel voorloper (neem dat nummer ""Tenshi", dat is toch van hem samen met Armin? Dat is gewoon een houseklassieker. Tiesto, Armin, Ferry Corsten, e.v.a. Zij zijn net als de meesten van ons op dezelfde manier begonnen. In 1 klein kamertje met wat synths en een mixertje. Als ik Tiesto was zou ik er ook alles uithalen. Hij is nu Hot. Hij is al zover dat hij zijn eigen ding kan doen. Als beginnend dertiger (o.a. met een eigen label).