Stroom in Engeland

Modular Marty

Stamgast
Nou ga ik over een aantal weken naar Engeland, en nou dacht ik bij me zelf, laat ik daar gelijk een compounder aanschaffen. Maar nou heb ik me wel eens laten vertellen dat ze daar met andere voltage's werken als in Nederland.
Nou zou ik willen weten of dat waar is. En zo ja , zijn die spullen dan ook bruikbaar in Nederland.
Het lijkt me dat Focusrite toch niet voor elk land een ander stroomsysteem in bouwd.
Het is waarschijnlijk een fabeltje maar ik wil het toch voor de zekerheid ff weten.

Goedkoop

Goedkoop

Werelds plan!

Een compounder kost bij Turnkey slechts 299 GBP.. dat is ongeveer 472 Euro.. terwijl je er bij thomann nog steeds 675 Euro voor neer mag tellen..

Dudes....

Let er wel even op dat Turnkey heel vaak de zaken niet op voorraad heeft.... dus kun je wel eens van een koude kermis thuiskomen.....

Er zitten nog veel meer zaakjes in het centrum van London en in London kun je door alle concurrentie goed onderhandelen.... ze geven vaak al 10% korting als je cash betaald i.p.v. met Credit Card.....it's synth heaven soms daar.......

Als je nog wat leuke adresjes wilt hebben van zaakjes die redelijk makkelijk te vinden zijn drop me a PB.....ik kom gemiddeld 6 keer per jaar in London dus weet inmiddels de zaakjes wel te vinden....kost je soms wel wat moeite maar het resultaat is er niet minder om.....

L8r

CP

Re: Goedkoop

Re: Goedkoop

Origineel geplaatst door CraZ
Werelds plan!

Een compounder kost bij Turnkey slechts 299 GBP.. dat is ongeveer 472 Euro.. terwijl je er bij thomann nog steeds 675 Euro voor neer mag tellen..
\

Het is nog goedkoper zelfs 1 pond staat nu op 1,43 euro, 427 euro kom je dan.

Gaat het trouwens makkelijk, die spullen mee nemen, moet toch wel lukken om de invoerrechten te ontkomen?

Je hebt geen invoer rechten van UK naar NL.... tis voor eigen gebruik.... en je betaald daar ook al beslasting.... dus geen probleem...

CP

Back