Tot hier en niet verder [Feedback Gevraagd]

Zit in vele oogpunten weer in- en uitstekend voor elkaar!/QUOTE]

Mijn dank waarde heer Madat!

Pssst hoor ik daar nou wat tragmatische invloeienden?

Ik moest even terugluisteren maar je doelt op de getjopte vocalen? Ach weet je, ik laat me graag inspireren door alles dat kwaliteit heeft :D.

Het heeft eventjes geduurd maar ik heb de comments verwerkt in de track Versie 2. De gechopte samples zijn er grotendeels uit (sorry Trag) en zijn vervangen door een Rhodes-achtig solo dingetje, de klarinet heeft wat extra tijd gekregen en het intro komt weer terug in het outro. Met dank aan Geewee en Azzjemenou!

Ik ben benieuwd.

Erg lekker Bob.. zat toevallig net ff op m'n soundcloud en zag ik em net verschijnen..en nu hier..
Heb V1 duidelijk gemist.. :D Ga nog ff verder luisteren enzo.. V2 klinkt erg oke iig.. :mega:

Erg lekkere track, sfeervol en prima mix. Enige puntje van kritiek zijn de wat machinaal aandoende snarefills. Volgens mij kan je daar beter iets minder nootjes gebruiken, dat past m.i. ook beter in het verder rustieke karakter van de track. Die klarinet (o.i.d.) is erg vet!

Erg lekker Bob.. zat toevallig net ff op m'n soundcloud en zag ik em net verschijnen..en nu hier..
Heb V1 duidelijk gemist.. :D Ga nog ff verder luisteren enzo.. V2 klinkt erg oke iig.. :mega:

Fijn dat je weer geluisterd hebt Patrick! :okdan:

Erg lekkere track, sfeervol en prima mix. Enige puntje van kritiek zijn de wat machinaal aandoende snarefills. Volgens mij kan je daar beter iets minder nootjes gebruiken, dat past m.i. ook beter in het verder rustieke karakter van de track. Die klarinet (o.i.d.) is erg vet!

Die fills, tja, ik denk dat ik daar morgen nog eens naag kijken/luisteren. Ik heb al eerder commentaar ontvangen over de hoeveelheid snare. Ik vind het eigenlijk wel lekker, maar ik wil dan toch wel eens proberen te horen wat jullie horen. :geslaagd:

Die klarinet (inderdaad) komt van Slap Johnson. Ik heb al eens eerder wat blaaswerk van hem gebruikt. Ben ook erg blij dat ik hem heb gevonden. Ook aan jou dank voor het luisteren weer!

Thanks Skel! Ik weet, het is geen wedstrijd, maar met zo'n score ben ik stiekem best blij ;).

Best te pruimen beste Dr Van Lansberg :P .
V2 spreekt me meer aan dan V1.
Soms eist de percussie nogal veel van m'n aandacht op maar dat kan dan misschien ook geheel aan mij gelegen zijn :eureka:

Cheers,
Exo.:mega:

Dank waarde heer Exo! Blij te horen dat V2 beter in de smaak valt dan V1. Dat betekent progressie, en daarom maken we immers V2's nietwaar? :) Die percussie vraagt veel aandacht inderdaad, en dat was ook bedoeld. Ik was bang dat het anders iets te vlak zou worden. Ik heb het idee dat er nu iets meer spanning in zit.

Back