MF-104M + EHX Cathedral + TT-303

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Zoals beloofd, ff wat opgenomen, je hoort vanzelf wel wanneer wat er bij komt
samen ook goed voor flink wat feedback :P

de MF-104 geeft trouwens flink dik romig laag ERBIJ, ipv dathet dunner wordt zoals met een MUF, kan nog steeds flink schreeuwen maar wel met de fluwelen MOOG sound (als je daar van houdt n'tuulk) en alles is nog steeds MONO, en het klinkt nog steeds groot :D

nou word er niet echt warm van, klinkt er rommelig. kun je de reverb niet in het feedback pad zetten?

Ja, dat ga ik ook nog ff proberen, de 104 is vrij donker, op snelle patterns loopt te veel echo dan heel snel vol.
Moet daar dus nog wel even mee experimenteren. Maar heeft nog ff wat tijd nodig, maar ik vind hem qua distortion wel goed klinken, lekker romig/rond, niet te schel

Ja, te veel mud in het laag, moet ik ook nog wat op vinden, m'n xdesk heeftgeen eq of low cut :(

Makkelijkst is een DAW insert, maar dat kost ten eerste niks en ten 2e moet de PC weer aan :D
Vintage vind ik niks, spul moet wel recent zijn

Je zou er eigenlijk wat modular bij moeten gaan doen, veel leuk analoog spul beschikbaar.

Bijv een serge resonant equalizer (er is vast wel iemand die er eventueel eentje wil bouwen voor je)

artworks-000022243522-oui3rp-original.jpg

Check ook :

http://youtu.be/By09YX-PU0Y

Modulair is me nog net te moeilijk, moet nu al goed kijken waar ik een CV en waar een audio signaal ik kan
De synthese van de MOOGs begin ik te begrijpen, maar als ik na het gemiddelde eurorack kijk, heb ik nog steeds geen clou hoe ik daar uberhaupt iets bruikbaars uit ga krijgen :D

Ik heb een mooie ten band te koop toevallig :D

Vintage spul vind Raphie niks? Wacht maar totdat je hem hoort.., dat gaat trouwens op voor heel veel vintage units. De klank is zo fijn (voor mij dan.., maar dit is weer een andere discussie)

Vintage zal zeker goed klinken, maar heb gewoon liever wat nieuwers
Zou dan eerder kijken naar bijv een 500 rack met lindell, api of ssl of neve

Dat valt ook niet mee altijd idd, maar je kan het zo toepassen zoals je zelf wil. In jouw geval zou ik de synthese kant links laten liggen, maar een beetje outboard in modular format verzamelen.

Eq, compressor, tube vca'tjes etc.. En dat achter je miami en tt303 hangen.

Leuke desktop kast er bij van Goike en gaan. Ofzo. :-)

R0016973.jpg

Hebben die modules ook gewoon TRS out dan? Anders ben je 3 of 4 moduleh verder om van I naar O te gaan :) das dan net zo duur als een 500 rack

Back