• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tka Amt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Ik kan een midex8 voor 350 kopen nu en dan bied ik m'n emagic AMT8 aan.
De gegadigden die hiervoor waren hadden inmiddels al wat anders gevonden dus moet ik weer iemand zien te vinden die de AMT wil kopen.

Het is al sinds jaar en dag de beste midi controller voor PC voor de meeste programma's en voornamelijk Logic. En ook standalone als patchbay te gebruiken. Werkt zowel via de seriele (COM) poort als USB. Met drivers voor PC/MAC.
Alleen bij Cubase SX werkt een midex8 beter, vandaar.

De prijs is vast ik kan hem evt komen droppen en installeren voor je. (ik ga niet het halve land doorcrossen btw)

Ik hoor het wel, en dit lijkt me een buitenkansje want AMT's blijven gewoon duur.

Wie maakt me los! ;)

Kijken, kijken, niet kopen!

:engel:

misschien moet je anders even de titel aanpassen, want je moet wel behoorlijk helderziend zijn om gelijk te begrijpen waar deze thread over gaat

Tsja, als je niet weet wat een AMT is dan mag je hem niet eens kopen zeg.
Niet dat hij in de handen komt van een of ander persoon wat zo'n ding toch helemaal niet nodig heeft behalve dan opvulling van een 19" rack. :P

ik zou zeggen "te koop aangeboden: Emagic AMT8" maar als je graag eigenwijs bent dan moet je dat vooral doen

Niet alleen eigenwijs, ook nog eens lui.
Maar vind je het gek met dit weer?

Alleen ontgaat mij iets. De ene keer merk ik tussen neus en lippen op dat ik wellicht misschien wel m'n AMT weg zou willen doen en ik krijg zat reacties. Maar wil ik hem serieus verkopen reageert er geen hond.

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo blut?

ik denk dat iedereen lui is met dit weer, en dat de portemonnees ook lui zijn deze tijd van het jaar.
maar ik ben wel blut ja... bovendien mot ik geen emagic troep. oh nee da's nie waar, sounddiver is een leuk programmaatje.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back