• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
12 ins en outs voor 100 euro? En welke besturingssystemen worden ondersteund?

Korg 1212
Step 1: I/O

The Korg 1212 card features one stereo pair of RCA analog inputs and a set of ADAT optical inputs and outputs. The Korg 1212 also features a set of coaxial digital inputs and outputs.

Step 2: Platform

The Korg 1212 will run on the MAC and the PC.

Step 3: Sample Rates

The Korg 1212 supports most frequencies including the standard 44.1k and 48k sample rates.

Step 4: Bit Rate

The Korg 1212 supports bit rates up to 20 bit.

Step 5: Price

If you own ADAT or other Lightpipe devices, this card is an extremely good value at approximately $700.

Wil alleen wel ff bij zeggen dat er alleen onder win95/98 drivers beschikbaar zijn. Voor de MAC zijn er nog steeds drivers beschikbaar.

miss.

miss.

Ik zie da miss. wel zitten maar ik ben nog aan't uitkijken om win 98 te installen aangezien het voor een oude pentium 2 zou zijn. 'k heb zelfs niet eens een idee of die dingen wel met elkaar gaan willen spelen (PC dummy over here) maar die kaart heeft wel alles wat ik nodig heb om aan mijn akai dps24 te hangen. Ik laat morgen ofzo wel iets weten als ik 1 en ander uitgezocht heb.
-nik-

is nog steeds te koop

is nog steeds te koop

Ik heb jammergenoeg moeten afhaken.

Dus ik denk (heb nog meer juist pm gestuurd) dat ze nog te koop is. Aangezien ik eerst overwoog ze aan te schaffen bump ik nu maar.

Ik hoop zo vergeving te vinden bij de verkoper omdat ik hem valse hoop gaf ;) *D
Want to keep my good carma:)

Hier nog een foto van de kaart :)

Attachments

• 1212.jpeg
    1212.jpeg
    16,8 KB · Bekeken: 66
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back