• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland S760 en Akai CD3000XL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

raabje

Korg Gadget!
Roland S760
Deze sampler heeft een hele warme klank, heerlijke DA converters. Maximaal geheugen, 32MB. Op floppy het laatste OS 2.24. Ziet er nog goed uit, paar kleine gebruiksporen van andere rack gear. Ik heb een nieuwe draai-druk encoder in laten bouwen, kan weer jaren mee. Ik gebruik hem met een Plextor SCSI CD-rom en een Jaz drive, OS boot super snel van de Jaz drive. Topsampler! Hans Zimmer had meer dan 30 S760 samplers. Inclusief handleidingen. Deze sampler is ook met Sounddiver en/of Midi Quest te bedienen.

Akai CD3000XL
Ook een heerlijke sampler (gelijk aan S3000XL), met ingebouwde SCSI CD-rom. In goede staat. Maximaal geheugen, 32MB. LCD scherm is goed leesbaar. Op floppy heb ik het laaste OS 2.0. Ik gebruik een SCSI Zip drive om samples op te slaan, werkt prima. Inclusief handleiding. Deze sampler is ook met Sounddiver en/of Midi Quest te bedienen.

Roland S760: € 135,-
Akai CD3000XL: €110,-

Attachments

• Akai__1.jpg
    Akai__1.jpg
    3 KB · Bekeken: 207
  • Akai__2.jpg
    Akai__2.jpg
    2,9 KB · Bekeken: 190
  • Akai__LCD.jpg
    Akai__LCD.jpg
    2,6 KB · Bekeken: 182
  • S760_1.jpg
    S760_1.jpg
    2,7 KB · Bekeken: 185
Akai CD3000XL € 110,-

Package deal met SCSI zip en/of jaz drive en veel extra discs is bespreekbaar. Ik heb er ook een paar goede sample cd's bij.

Akai CD3000XL: € 105,-

Ik kan hem prima en veilig verpakt versturen.

Ik heb er ook een SCSI Iomega Zip drive met SCSI kabel en een USB Zip drive bij (handig om met via PC samples uit te wisselen met b.v. Chickensys Translator) met ca. 100 zip disks, alleen samen met de Akai € 155,-

Komt bij, los te koop, handig voor als je een sampler hebt.

- Plextor SCSI CD-R drive Plexwriter 8/2/20 incl. kabel en voeding € 30,-
- Iomega SCSI 1gb Jaz drive en 15 jaz 1gb disks incl. kabel en voeding: € 50,-

Als je de Iomega 1gb drive koopt krijg je er gratis een 2gb Iomega jaz drive bij met voeding en kabel en 1 2gb disk. Drive draait wel en maakt contact, gaf bij de Roland en Akai foutmeldingen. Misschien doet ie het nog met een andere sampler of met een PC.

Foto's volgen nog.

Akai gereserveerd met een optie op de zip drives en disks.

Blijft over:

- Plextor SCSI CD-R drive Plexwriter 8/2/20 incl. kabel en voeding € 30,-
- Iomega SCSI 1gb Jaz drive en 15 jaz 1gb disks incl. kabel en voeding: € 50,- + gratis 2gb jaz drive & gb disk.

Akai verkocht, deze kan op slot.

Ik heb een nieuwe advertentie met SCSI en midi spullen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back