Post hier een foto van jezelf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door da goose

ja... die witte armen moet ik nog weg photoshoppen... 8)
Estroe? zal het haar voorstellen.. maar doet meer met aleen de compu geloof ik ..

60% is hier compunerd dus ik denk dat dat geen probleem is.

We need female forum company. Dus aan die gephotoshopde armen hebben we niks. :P

Origineel geplaatst door Twin-x

60% is hier compunerd dus ik denk dat dat geen probleem is.

We need female forum company. Dus aan die gephotoshopde armen hebben we niks. :P

ow... sorry... zal mijn armen afplakken...
Ik zal wat foto's van lekkere meisjes posten achter een synth !! 8o)
Ik zal is wat vrouwen optrommelen, net of ik zoveel vrouwen ken.. ik ken er een paar maar als er een mooie gewillige dame voor me staat klap ik dicht en als ik niet dichtklap komt dat omdat ik bezopen ben en dan heb ik het bij voorbaat al verkloot..

OK... vrouwen hier regelen moet je dus niet aan mij vragen ben ik bang..:confused:
vinger.jpg

Laatst gewijzigd:
Maar je kent ze wel dussssssss.........

Enne je hebt minder drankerige ogen als je weer eens bij syngenta op visite komt. :)

Enne je hebt minder drankerige ogen als je weer eens bij syngenta op visite komt. :)

sssssst... niet verder vertellen... :duivels:

btw.. was er vanmorgen nog ff.. maar had geen tijd... :(

Origineel geplaatst door da goose

ja... die witte armen moet ik nog weg photoshoppen... 8)
Estroe? zal het haar voorstellen.. maar doet meer met aleen de compu geloof ik ..

Nou das mooi dan

maar eh : we need women that can handle real hardware !!

sorry kon het niet laten !
ben in een melige bui :D

ik heb ook weer een nieuw bijbaantje gevonden.....tis zo duur met die euros tegenwoordig....

olaf_marjolijn_airport-small.jpg

Ho, wacht....je bedoelt Syngenta uit Enkhuizen? (Ik weet dat jij ook in die buurt woont...)

Aan het westeinde???

Hier spdk op de kiek

Attachments

• spdk2.jpg
    spdk2.jpg
    28,9 KB · Bekeken: 80
..en ff ronddraaien ..

Attachments

• spdk1.jpg
    spdk1.jpg
    26,8 KB · Bekeken: 73
Origineel geplaatst door NorthernLightX

Ho, wacht....je bedoelt Syngenta uit Enkhuizen? (Ik weet dat jij ook in die buurt woont...)

Aan het westeinde???

Jip aan het westeinde. Daar is het DSF mainframe :). Ik heb echt mazzel dat ze niet heel moeilijk doen anders hadden we lang niet zo een mooi forum als nu.

Maar velsen-noord ligt niet echt in de buurt dacht ik.

Jip aan het westeinde. Daar is het DSF mainframe :). Ik heb echt mazzel dat ze niet heel moeilijk doen anders hadden we lang niet zo een mooi forum als nu.

Maar velsen-noord ligt niet echt in de buurt dacht ik.

Nee, dat klopt, maar ik doe systeembeheer bij Incotek, en da's bij jullie in de straat *D

Ook heb ik ooit eens een vriendinnetje gehad die in Hem woonde (woont?), maar laten we het daar verder maar niet over hebben.

Ik kwam vroeger ook nog wel eens in Bovenkarspel om wedstrijden te rijden op de locale fietscrossbaan (BMX voor de niet-ingewijden).

tot zover mijn beslommeringen in west-friesland 8o)

[edit]
ik zit daar overigens niet dagelijks hoor, pas als de locale systeembeheerder er niet uitkomt of weer eens een pakketje/migratie wil doen kom ik in actie :maffia:

Laatst gewijzigd:
het is hier geen chatbox heren, hou het ontopic.

:peukie:

Cool hoe heette ze :P

[OT]
Natascha...
Ze had een vriendin die José heette, die kwam uit Grootebroek (van dat restaurnt, Woeste Hoogte ofzo, ik rij daar meestal langs als ik naar Enkhuizen moet...)
[/OT]

misschien PBen vanaf nu, om meneer krz tevreden te houden?
8o)

Wie is dit?

large41.jpg

:)

p.s. Ik ben het niet..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back