Post hier een foto van jezelf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oeps, ik bedoelde een andere foto, maar ach. op die vorige zag je nog net die Duo-stick pads. Van welk merk zijn die dingen ook weer?
Maar hier dan de goeie foto. Wel een beetje vaag.........

Attachments

• preview29.jpg
    preview29.jpg
    28,3 KB · Bekeken: 106
Hai!!!

Ik en m'n kater :D

Attachments

• 2 zwartzakjes.jpg
    2 zwartzakjes.jpg
    37,4 KB · Bekeken: 103
ik hier 8o)

1.jpg

let niet op dat gghans ;) das nick van cu2 :) (bah.. als webdesigner mag je toch wel een beetje iets hebben wat meer is dan cu2 :gaap: :bekdicht: )

btw @ hazes, ik vin djou icon mooi passen bij je hoofd :) (niet negatief bedoeld!)

btw @ hazes, ik vin djou icon mooi passen bij je hoofd :) (niet negatief bedoeld!) [/B]

Vond ik nou ook :okdan: Half jaar geleden was ie nog passender geweest; had toen ook daadwerkelijk een zwarte bril 8)

Origineel geplaatst door Steve303
Hazes lijkt op T-quest :doei:

Verrek, nog een kale brillemans met grote hoofdtelefoon... En ik maar denken dat ik de enige ben.:D

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
Prutspagina

Ahum, net veel gelachen om je 'gedicht' :) Ik heb zelf ook eens zoiets gedaan! Jij... als een kip... zonder ei... :D

Origineel geplaatst door mindtwist
richie hawtin style? ;)

verdorie, weer een kale technogast met bril.... Moet toch maar eens iets nieuws bedenken om me te onderscheiden. Lenzen nemen en afropruik opzetten ofzo.:D

dan nog maar ééntje van de stokjesman :W

damn ik heb echt een rotte cam

:engel:

Attachments

• inthedark.jpg
    inthedark.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 104
Die kat is net mijn kat. Ziet er net zso uit alleen issie wat groter. Heet is toevallig ook sjaakie ???

Nope, m'n kater noemt Spinneke (heel toepasselijk hee :-)
Heb nog een kat ook, maar die is lekker leuk als een pinguin gekleurd...
Beide zijn super schattig..... (zolang ze in bed niet tegen m'n rug pissen of zo :-)

:duivels:

Origineel geplaatst door Baseman
hier nog even een fotootje van myself ;)

Baseman een beetje arrogante blik hebben, hoe kom je daar nu bij?! :W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back