• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Micro-X, Yamaha PSR-8000, Yamaha PSS-580, Midimaster Plus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mark-T

Budget lid
Opruiminkje hier:

Korg Micro-X, compleet met oranje koffer (ik kom er niet aan toe om er iets mee te doen). 250 euro

Yamaha PSR-8000. Ideale synth/workstation/hammondorgel/stereo-piano/keyboard/orkestbandenmaker. Heeft het laatste jaar stilgestaan. Hij heeft uiterlijk flinke gebruikssporen, maar technisch is hij perfect. Ik kan een richtprijs van 300 euro gaan noemen, maar afdingen is een Oud Hollandsch goed.

Yamaha PSS-580. Een FM synth in een compacte verpakking. Er zit zelfs een drumcomputer in en een 2x5 sporen sequencer. De wow-factor stijgt al het dak uit. Eén E5 toets moet gereinigd worden. Verder perfect en de originele doos is er nog bij. Wie wil dit niet voor slechts 25 euro?

Midimaster Plus midi-keyboard met 49 toetsen. Heb ik jaren geleden gekocht, maar heeft al die jaren op de plank gestaan. Nooit iets mee gedaan. Weet ook niet of alles nog werkt. Moet ik volgens SF een prijs noemen: doe maar iets leuks: een Yamaha Electone, 2 kratten bier, of een doos wijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back