Doepfer Dark Energy Custom Panels

Morpher

Ouwe rot
Hey jongens/meisjes!

Ik ben op zoek naar custom side panes voor mijn Dark Energy, zodat ik hem schuin kan neerzetten.
Hier een voorbeeld:
DarkEnergy+Custom+Sidepanel.jpg

Zijn er mensen die deze verkopen of is er een handige harry die er eentje voor mij in elkaar zou kunnen knutselen?
Zou je dit ook kunnen laten uitzagen bij de bouwmarkt of iets dergelijks? :doei:

"No International buyers please !"

Stel je toch verdorie voor dat je je meuk verkoopt!
Enne, als je krijt naar z'n feedback is het een aardige schnabbel voor erbij als je een lintzaag en een schuurmachine hebt. Niet echt rocket science en ook niet echt complex om te maken. Kwartiertje zagen en schuren aan de resten van een ouwe kast en weer 35 dollar verdient!

Denk niet dat je hier een kwartier mee bezig bent als je het goed doe......beetje simpele voorstelling van zaken.

ik heb zulke panels en ben van plan ze binnenkort bij te laten maken
in verschillende kleuren.
mocht je belangstelling hebben mail dan even naar ricardodilago@gmail.com

tip

tip

mooie side panels maak je vrij simpel zelf, is echt niet moeilijk. Ik haal mijn (bijzondere soorten) hout in de kringloopwinkel Of zelfs uit de container, denk aan broodplankjes, oude meubels e.d. Dan kom je de mooiste houtsoorten tegen. maak je ontwerp met papier en kopieer hem op het hout met carbonpapier. De rondingen krijg je mooi door ze te boren met een grote gatenboor, de rest kan mits het niet te dik is met een (elektrische) figuurzaag. Zelf zorg ik altijd voor een heel klein stukje hout xtra wat ik met schuren naar het originele ontwerp toe werk. Gaatjes boren voor bevestiging, schuren. Als laatste kan je het hout nog behandelen met een mooie transparante lak, bootlak of jachtlak. 3 lagen geeft een mooi resultaat. Nadat een laag goed droog is schuur je hem licht op met zeer fijn schuurpapier, korrel 400, 800 of meer, de laatste laag uiteraard niet. Op internet zijn zat how to's te vinden en een zelfgemaakt iets geeft me toch wel een fijn gevoel.

sorry untitled dat ik niet heb gereageerd.
ben nog bezig met de panels, maar mijn maatje die ze maakt heeft het nog even te druk
met andere klussen.
heb ook contact gehad met Ross Lamond, dat is een kunstenaar, maar wordt toch wel erg duur
en komen dan nog transportkosten UK>NL bij, dat wordt te gek
wil de prijs voor panel setje tot 25 euro beperkt houden.

wil nog steeds niet lukken met de panels, helaas.
de handyman heeft er geen tijd voor en zelf heb ik niet de mogelijkheden dit uit te voeren
maar in blijf zoeken want ik wil verschillende kleuren.
mocht het toch lukken dan laat ik het weten.
Maar via engeland of US is eigenlijk geen optie dat gaat meer dan 30 euro per setje kosten

Back