Ach, het ligt zeker aan mij maar ik mis na enkele bars al een vette 303
Heb 't uitgeluisterd, was niet onaangenaam maar ook niet zo opvallend dat ik er iets over kwijt kan. Stop er eens iets in… Iets opvallends
Het klinkt precies als een hele stapel hele oude platen. Lekker, laid back en authentiek. Alleen is het allemaal niet zo spannend meer tegenwoordig. Daarom blijven die platen ook in de kast staan en heb ik dit soort muziek hooguit als achtergrond tijdens het werk aan staan. Dit soort ouderwetse 'Echte house' - als je t uberhaupt zo mag noemen want housefundi's hier enzo - is nu eenmaal behoorlijk gedateerd. Ik vind de padjes overigens prima soundjes, maar die stabby synth die niet in toonhoogte zit niet helemaal lekker in het geheel.
Ik vind het prima, juist weer superhip, noemt men tegenwoordig weer deephouse. Niet te veel earcandy lekker los en veel ruimte. een verademing t.o.v. van al die "moderne" Afrokack, Romero, harwell "progressive" wannabee meuk top!
Heeft wat weg ban MK (Marc Kinchen) maar moet toch met Lynxxx zijn commentaar meegaan.
Mis hier en daar wat variatie in het geheel, wel mooie opzet wat het uitwerken waard is.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.