j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 28 oktober 2013 #1 ] ik moet alleen nog masteren.... gaat trouwens ook in een gelimiteerde oplage ook op compact cassette uitkomen.... ow, er zit nuturluk ook nog een achterkant aan.... Attachments hoesje2.jpg 35,3 KB · Bekeken: 99 ak hoesje.jpg 28,7 KB · Bekeken: 88
] ik moet alleen nog masteren.... gaat trouwens ook in een gelimiteerde oplage ook op compact cassette uitkomen.... ow, er zit nuturluk ook nog een achterkant aan....
vcovca NOXGENUS Lid sinds 22 Maart 2005 Berichten 8.668 Locatie ... 28 oktober 2013 #2 Oooooooo, die wil ik!
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 28 oktober 2013 #3 zijn sommige nummers ook al eens voorbij gekomen als een K wellicht? een aantal tietels komen becunt voor nl...
zijn sommige nummers ook al eens voorbij gekomen als een K wellicht? een aantal tietels komen becunt voor nl...
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 28 oktober 2013 #4 vcovca schreef: Oooooooo, die wil ik! Zie meer... jij krijgt er eentje, wanner die af is.... 6 trak schreef: zijn sommige nummers ook al eens voorbij gekomen als een K wellicht? een aantal tietels komen becunt voor nl... Zie meer... yeps, volgens mij allemaal...
vcovca schreef: Oooooooo, die wil ik! Zie meer... jij krijgt er eentje, wanner die af is.... 6 trak schreef: zijn sommige nummers ook al eens voorbij gekomen als een K wellicht? een aantal tietels komen becunt voor nl... Zie meer... yeps, volgens mij allemaal...
Exoterrestrial Het zal je kind maar weze 😳 Lid sinds 20 december 2009 Berichten 7.158 Locatie of in? 28 oktober 2013 #5 Een K7 zie ik ook wel zitten . Cheers, Exo.
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 31 oktober 2014 #6 op bandcamp te vinden..... ( nog niet gemasterd)