Hallo Synthforum!

afasio

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Ik ben Reggie, 20 jaar en kom uit Dordrecht.
Op mijn 12de downloade ik een programma die 'fruity loops' heette en heb daar toen veel mee geëxperimenteerd. Ik was meteen :verkoght:.

niet dus,,,

Na ongeveer een week dacht ik: fack dit ik snap er geen hol van en ben toen gestopt.

Een jaar later stond het programma nog steeds op mijn computer en probeerde ik het nogmaals.
Dit keer met wat meer succes als de vorige keer maar ook weer na een maand liet ik het programma weer met rust.
Toen ik 15 was ontmoette ik iemand die muziek maakte met het programma 'Fruity Loops', en ben ik samen met hem af en toe is wat gaan uitproberen.
We waren allebei nog echt beginners maar we hadden elke keer wel veel plezier (en dat blijft toch altijd het belangrijkst wat er is).

één jaar later begonnen Angelo en ik wat serieuzer te worden en kwamen we vaker bij elkaar om echt wat goeds neer te zetten.

Sindsdien komen we nog steeds een aantal keren per week samen om muziek te maken.
We maken RnB, Hiphop, Zouk, EDM, House, Deep House, Ballads, Hardstyle, Dubstep, whatever.
We maken gewoon wat we maken, bepalen welke BPM het lekkerst klinkt en hangen er een naamplaatje aan.

Ik doe altijd de mixing en de mastering en ben opzoek naar goeie tips / feedback op dit gebied.
Vandaar dat ik me op dit forum heb aangemeld, in de hoop dat jullie onze muziek,'to the next level' kunnen brengen. Niet te vergeten dat ik mijn ervaring ook graag met jullie wil delen.

Ons doel: het vervullen van de muziekbehoefte van andere, ook al kan 1 duo daar maar voor 0.01% aan voldoen. Als mensen maar een goed gevoel krijgen als ze naar onze muziek luisteren.
Moet je voorstellen als je daar je geld mee kan verdienen..:mega:

Ik zie jullie op het forum!

Met de meest vriendelijke groeten,

Reggie

welkom !

Back