D110 & U220 voor 75 Euro 't stuk?

Gaan we kattuh....
Heb hem errbij gezet omdat iemand op een D550 hoopte.... dacht iemand misschien een dienst te doen....
maar wat denk je van deze dan... als we toch aan het opscheppen zijn;) ;)
TG77+cards
Wavestation SR
O1R/W+cards
05R/w
D550
R8m met 4 kaarten.
Proteus 1 + uitbreiding.....
De goedheiligman die ik tegenkwam heeft me hier 850 euro voor laten betalen...en hij wist dondersgoed wat hij verkocht.
Dank god op mijn bloote knieen... ;) ;)
Wonderen bestaan nog steeds of heb ik het mis??

Origineel geplaatst door Hanz
Heb bij mijn weten niet geheim gedaan over lokatie (maar dat doet niet ter zake) of gezegd dat "ik dat lekker niet vertel".
Maargoed, als het heel belangrijk is, ik heb er DRIEHONDERD euro voor betaald.

Waar het mij om ging is dat ik benieuwd was: "wat vinden jullie van de spulletjes" en "grappig verhaal, toch?".
Voor tussendoorlopende handel-threads over de D-550 ben ikke niet aansprakelijk.

ik heb gewoon neergezet hoe de thread op mij overkwam. je deed zo geheimzinnig alsof je de spullen hier voor een hogere prijs wilde doorverkopen.
en ik vond het gewoon gek dat je wilde weten wat men ervan vond terwijl je noch de prijs noch de plaats noch degene van wie je het kocht bekend wilde maken. waar moet men dan op reageren?
maar goed, het zullen best leuke spullen zijn voor de prijs, ik heb er geen verstand van. ik probeerde jou ook niet zwart te maken ofzo hoor, alleen even constateren hoe raar de thread liep. no offense mate! :biertje:

Back