Modulars on stage!

Origineel geplaatst door Slipperman
'

nee helaas maar op duke en abacab gebruikten ze wel de Yamaha CS80.

Wat is dan dat bakje links van de centre gitarist met z'n double neck gitaar? Volgens mij lijkt dat toch erg sterk op een 102 module van Roland. Ik merk nu wel dat wat er vlak onderstaat geen keyboard heeft ... dus da's geen 101 =(

:doei:

Wij gebruiken live veel analoge synthesizers waaronder 2x synthesizers.com modular systems.
Gaat prima en ze blijven prima in tune.
Is trouwens m'n eerste berichtje hier...

Marcel

Attachments

• concert.jpg
    concert.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 79
Jarre in experimenteerfase

Jarre in experimenteerfase

Deze mag niet ontbreken;

Attachments

• jarreconcorde1.jpg
    jarreconcorde1.jpg
    93,8 KB · Bekeken: 81
Fumitaka Anzai wie is er niet groot mee geworden!!

Fumitaka Anzai wie is er niet groot mee geworden!!

Wie is er niet groot mee geworden;

Attachments

• lg-33397.jpg
    lg-33397.jpg
    42,6 KB · Bekeken: 82
Zomaar effe tussen neus en lippen door.......gebruikt Yello ook analoog materiaal? Heb eigenlijk nog nooit een gearlist van die gasten gezien. Eens effe googelen hoor......

Origineel geplaatst door Danny
Hé, gebruikte ze ook een Roland 101 en 102? Kleine synths met héél veel ballen, zeker als je de combinatie van de twee hebt. Naast de Yamaha CS30 m'n lievelings monosynths ;)

:doei:

Mike Rutherford gebruikte een Roland GR500 Gitaarsynth. Dat zou de liggende bak kunnen zijn. De staande bak lijkt mij een Roland 102 module die wellicht via cv/gate aangestuurd wordt. Ik ken geen andere Roland bak die er zo uit ziet...

Origineel geplaatst door P-Five
Mike Rutherford gebruikte een Roland GR500 Gitaarsynth. Dat zou de liggende bak kunnen zijn. De staande bak lijkt mij een Roland 102 module die wellicht via cv/gate aangestuurd wordt. Ik ken geen andere Roland bak die er zo uit ziet...

Zo ziet die er uit:

Attachments

• gr500.jpg
    gr500.jpg
    46,6 KB · Bekeken: 75
Back