Goedkope MIDI drumcomputer

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Hoi,

Wie heeft er nog een goedkope MIDI drumcomputer voor me, ik wil hem gaan koppelen aan de Yamaha YS200 die binnenkomt morgen, wil hem gaan syncen met de 8 sporen sequencer voor bij de opnamens in de WAH studio.:okdan:

je wil dus alleen maar een goedkope maar het maakt je verder niet uit hoe 'ie klinkt dus? :?

Nou ja, als er maar de standaard drumpatronen op zitten en dat hij wel programmeerbaar is. Wellicht iets als een Boss DR550 of zoiets.

:D

Ik heb nog wel een Alesis SR-16 liggen voor je, maar ik weet niet of dit voor jou onder de noemer goedkoop valt. Wat is een beetje normale prijs voor zoiets, 60 euro?

Ik heb nog wel een Alesis SR-16 liggen voor je, maar ik weet niet of dit voor jou onder de noemer goedkoop valt. Wat is een beetje normale prijs voor zoiets, 60 euro?

Hoi,

Zat inderdaad aan een prijs van 50 a 60 euro te denken.

Okee, als je interesse hebt dan zal ik deze week (misschien vanavond al, als ik tijd heb) even kijken. Volgens mij is hij helemaal okee, maar gewoon voor de zekerheid :)

Okee, als je interesse hebt dan zal ik deze week (misschien vanavond al, als ik tijd heb) even kijken. Volgens mij is hij helemaal okee, maar gewoon voor de zekerheid :)

Heb er zeker interesse in, ik hoor het wel.

Dan mag deze thread afgesloten worden.:halleluja

Status
Please reply by conversation.
Back