Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
Heu...zo een MKS100 raak je aan de straatstenen niet meer kwijt. Ik heb er ook eentje en die gebruik ik nu maar als onderzetter cq verhoging voor een synth....
en ach het ziet er intrigererend uit niet..."MKS-100"...sommige niet al te ge-educeerde synthspotters denken toch altijd even een paar seconden dat het een soort super zeldzame hogere versie van de MKS-80 moet zijn. (Een Roland system 100 rack versie )
Overigens is het helemaal niet zo een slecht ding, hij heeft erg veel interessante edit mogelijkheden (vooral op filter gebied...alleen niet realtime), klinkt super warm, heeft door zijn vele knoppen een idioot simpele en snelle interface, een arpegiator en trigger input...wellicht misstaat dit niet in een non-midi pure analoge setup, in plaats van een S900 met trigger inputs die een beetje zeldzaam aan het worden zijn.
Trouwens, die Quickdisks heb je in principe niet eens nodig, je kunt de samples ook gewoon transferen met MIDI via een van de toetsen op de voorkant (Als ik me zo 123 goed herriner)
ueh..maar ja...daar gaat je pure analoge non-midi setup dan
Maar 1 trigger input...als het goed is kan je daar de arpeggiator mee triggeren of een sample los triggeren.
Tja maar die disks zijn nog wel te vinden...alleen heb je 2 hele disks nodig om het volle geheugen van de MKS100 sampler te saven...en dat zijn maar 4 samples van elk 1 seconden
Maarja, je kan het ook echt puristisch non-midi-all-analog zien en gewoon je samples niet saven...of de sampler aan laten staan.
Ik denk dat als je een advertentie zet hier of op zo'n tweede hands marktplaats site je zeker snel reacties krijgt odmat heleboel mensen nog wel van die disks hebben liggen van hun S10, S612 of X7000.
Ik had mijn partijtje overigens al aan een S612 bezitter gegeven.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.