• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon MPX 500

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tom Thomas

Oude club klinkt nog steeds het best
Ik ga een Lexicon stapje hoger (PCM 80) dus de MPX 500 mag voor 275,- een deurtje verder.

gr. Tom;)

bikkel waar ben je ?!?!

die wou juist een aardige lexicon bak

Hier ben ik, ik koop eerst wat andere spulletjes voor ik weer een Lexicon er bij koop. Ik weet wel dat dit een alleraardigste prijs is voor het gebodene, en dat JIJ er ook een nodig hebt Ender. Ik hoopte eigenlijk zelfs een beetje dat je verstandig was geworden............

Heb ik al Dione.
Ik snap trouwens niet waarom die XL-1's zo gezakt zijn in prijs. Het is een hele goede bak.

gr. Tom

Origineel geplaatst door bikkel
Hier ben ik, ik koop eerst wat andere spulletjes voor ik weer een Lexicon er bij koop. Ik weet wel dat dit een alleraardigste prijs is voor het gebodene, en dat JIJ er ook een nodig hebt Ender. Ik hoopte eigenlijk zelfs een beetje dat je verstandig was geworden............

ik wordt pas verstandig zodra ik mijn schoolgeld weer bij mekaar heb :P
maar je hebt voor een deel wel gelijk ;)

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Heb ik al Dione.
Ik snap trouwens niet waarom die XL-1's zo gezakt zijn in prijs. Het is een hele goede bak.

gr. Tom

okee...

ik doe 'm ook weg omdat ik de meeste samples uit de xl-1 nu als rom in m'n sampler heb zitten...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back