hey,

Apocalypse

fuck fear drink beer
Ik had me geregistreed om te kunnen kijken en reageren bij de verkoop en gevraagd ads, maar ben de afgelopen dagen ook eens rustig wat andere posts op diverse onderwerpen gaan lezen en erg geintreseerd geraakt in dit forum.

ik heb al gelijk wat handige tips gevonden om mijn beginnende setup aan te vullen met software en freeware en ik denk dat ik dit forum vanaf nu vaak ga bezoeken.

hey, mijn naam is matthijs, 30 jaar en mijn muziek smaak zal vast verschillen van de grote menigte hier.

Ik ben beginnend amateur en de muziek waar ik me op stort is een soort electrische industriele metal.
het best te vergelijken met bands als: ministry, the kovenant en sugarcoma. (lekkere combinatie, schiet je ook niks mee op) als ik me gitaarsounds af en toe zat ben gaat de stijl en voorkeur uit naar een mix van air, aphex twin en infected mushroom.

De setup is nog in een simpel stadium: een gibson invader gitaar, een juno60, dx21, ea1, ef303, x5dr, k1m en een mvs1
Ik draai op 2 pc's met in een van de twee een creamware pulsar (maar deze heb ik eigenlijk nog niet echt uitgezocht en nog niks mee gedaan).

Ik kwam dus op dit forum op zoek naar een an200 van yamaha omdat ik opzoek ben naar een van de sounds uit die bak maar vanaf nu als vast thread lezer en ocassional poster van reacties!

reageer gerust en mensen die loops en samples willen uitwisselen in de muziekstijlen waar ik me op richt zijn welkom voor PM contact.

Welkom, en juist leuk om diverse smaken te zien op dit forum. De overgrote meerderheid is into dance muziek, dan is er een gedeelte synthesizer (Vangelis, J.M. Jarre, Enigma) liefhebbers, en ikzelf behoor tot de (kleine) groep toetsenisten d.w.z. mensen die in bands spelen enzo. Aphex Twins staat trouwens ook hoog aangeschreven hier..

Er zitten hier genoeg mensen die toch met dat soort muziek bezig zijn! En welkom!

Welkom!

Ik ken trouwens ook een band die doommetal maakt met een drumcomputer; soort gabbermetal wordt het dan... Nou nog een goede toetsenist erbij. ;)

wow, veel berichten al gelijk, dank daarvoor. erg leuk!

voor diegene die wilde dat ik wat postte...weet je dat wel zeker???? :confused:
hehe,

op het moment werk ik aan een site, mijn setup en wat nummers (in samenwerking met een maat)
zodra daar noemens waardig te posten valt zal ik dat doen.

Heej Welkom hier!

Zeker songs posten! Er zijn toch wel een redelijk aantal personen hier die bijv. techno maken, maar een heeele brede muzieksmaak hebben! En al was er niemand!
't Is sowieso wel gaaf om een keer iets anders dan house/ambient/e.d. te horen!!

:okdan:

Origineel geplaatst door shappy1010
Welkom, en juist leuk om diverse smaken te zien op dit forum. De overgrote meerderheid is into dance muziek, dan is er een gedeelte synthesizer (Vangelis, J.M. Jarre, Enigma) liefhebbers, en ikzelf behoor tot de (kleine) groep toetsenisten d.w.z. mensen die in bands spelen enzo. Aphex Twins staat trouwens ook hoog aangeschreven hier..

Als aanvuling: Ambient, New age en Musique concrete Knoppendraaiers

Welkom apocalypse

welkom:L

Back