Wie is jouw voorbeeld in de Synthesizer/Electronische Muziek?

omdat ik liefhebber ben zeker...:D

man, man, wet een bagger....

:koffie:

Toch zitten er geluidjes in waarvoor men tegenwoordig 900 euro of meer neertelt, om het uit een synth te krijgen, terwijl het voor 50 euro of minder uit een orgel te halen valt... ;)

nog eentje....
ron_russell_mael_sparks.jpg

:mega:

omdat ik liefhebber ben zeker...:D

man, man, wet een bagger....

Vanwege je commentaar in het Tyross topic. Wunderlich is in alles jouw tegenpool gezien jouw commentaar in het Tyros topic. Synths zijn niet bedoeld om saxofoons etc na te bootsen.

je bedoelt echt alle duitsers?
dat zijn er best veul....
maar goed, ik zal mijn ome Adolf contacten dat hij een goeie muzikant is hoewel hij nog nooit een instrument heeft vastgehouden, kan hij er ondanks zijn hoge leeftijd toch nog eens aan beginnen......

Vanwege je commentaar in het Tyross topic. Wunderlich is in alles jouw tegenpool gezien jouw commentaar in het Tyros topic. Synths zijn niet bedoeld om saxofoons etc na te bootsen.

yeps, wat ik al zei, wat een bagger....:D

Madonna.

Hihih... ehém, Giorgio Moroder, Bobby O, Vince Clarke... Ze hebben de "timeless" eigen sound ontworpen die de hele pop muziek/electronisch veranderde en dat het tot nu toe steeds van grote invloed is voor vele artiesten.

Voor de zang: Gahan, en aanverwanten (er zijn genoeg namen om op te zoeken). Voor de muziekstijl: jaren 80's maar ook disco, spacesynth/synthpop, italo en vooral dansmuziek.

Bovenstaande gaat natuurlijk over mijn voorbeelden van electronische muziek maar ik hou van allerlei stijlen eigenlijk als ik naar muziek luister en leuk klinkt.

je bedoelt echt alle duitsers?
dat zijn er best veul....
maar goed, ik zal mijn ome Adolf contacten dat hij een goeie muzikant is hoewel hij nog nooit een instrument heeft vastgehouden, kan hij er ondanks zijn hoge leeftijd toch nog eens aan beginnen......

Je weet dat het in Vlaanderen meer aanvaard is voor de Duitsers te zijn hé. Wij zijn tegen d'ollanders :D Ik hoop wel dat je nonkel niet van oorsprong Oostenrijker is want dat vind ik wel minder.

Als ik toch één duitser moet kiezen als voorbeeld: Roedelius

Back