Hallo mensen!
Apocalypse wees me op deze site en heb me meteen geregistreerd!
Ik ben Matthijs (ja weer één!), 25 jaar uit Den Haag. Ben sinds 1994 bezig met muziek. Toen met fasttracker 1 en nu pak het ietsjes professioneler aan.
Mijn gear: Jomox Xbase09, Roland TR-707, Roland Alpha Juno 1 en de Korg Electribe EA-1.
Ben nog op zoek naar een Korg Electribe ER-1 en een leuke vriendin
.
Ik vind beats programmeren het leukste en de rest er omheen doet me eigenlijk maar weinig: accentz on the beatz!
Ik heb hier 3 tracks on-line staan. Als je het wat vind, kom er dan af en toe terug want er komen weer verse aan.
Verder maak ik gebruik van software zoals Sonic Foundry's Acid en Soundforge, V-Station en GMEDIA's Oddity.
Mijn muziek stijl.. uhm (break)beats met geluidjes!
Bye!
Apocalypse wees me op deze site en heb me meteen geregistreerd!
Ik ben Matthijs (ja weer één!), 25 jaar uit Den Haag. Ben sinds 1994 bezig met muziek. Toen met fasttracker 1 en nu pak het ietsjes professioneler aan.
Mijn gear: Jomox Xbase09, Roland TR-707, Roland Alpha Juno 1 en de Korg Electribe EA-1.
Ben nog op zoek naar een Korg Electribe ER-1 en een leuke vriendin
.Ik vind beats programmeren het leukste en de rest er omheen doet me eigenlijk maar weinig: accentz on the beatz!
Ik heb hier 3 tracks on-line staan. Als je het wat vind, kom er dan af en toe terug want er komen weer verse aan.
Verder maak ik gebruik van software zoals Sonic Foundry's Acid en Soundforge, V-Station en GMEDIA's Oddity.
Mijn muziek stijl.. uhm (break)beats met geluidjes!
Bye!