Lekenalarm

Nikita

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Als waarschuwing zal ik maar het "lekenalarm" luiden, muzikaal ben ik niet en een instrument leren bespelen zit er al helemaal niet in met de reeds gevorderde leeftijd van 50.
Wat kom je hier dan doen hoor ik jullie denken, wel, uitvissen of ik mijn zoontje van 7 dat plezier wel kan laten beleven, en wellicht is het nog besmettelijk ook.

Eerst maar even op zoek naar een geschikt draadje voor de eerste domme vraag.

Heheh, welkom!

Welkom Nikita!

Dit forum gaat vooral over synthesizers, computers en andere elektronische hulpmiddelen, en in veel mindere mate over het bespelen van een instrument, als dat is wat je bedoelt.

Niettemin zijn er forumleden volop die je verder kunnen helpen hiermee.

Dus kom maar op met je vragen! Overigens vind ik een vraag pas 'dom', als deze niet gesteld wordt.

Dank VCOVCA en Arpatle.
Arpatle , het klinkt zo verdacht wanneer iemand vraagt: wat doe je?, en je zegt: "ik bespeel een elektronisch hulpmiddel", vandaar mijn "instrument".

och iedereen met een moog prodigy is welkom toch ...

heeft de nickname met een rode leider te maken of toch eerder met elton sjon? :D

Nikita is miin versie van "A boy named Sue" :D

Op deze leeftijd zijn kinderen (die niet weten dat Nikita een Russische Jongensnaam is) nog niet zo bezig met jongens die een meisjesnaam hebben, en zodra ze dat wél doorhebben heeft hij zwarte band Judo :)

Welkom Nikita!

Dit forum gaat vooral over synthesizers, computers en andere elektronische hulpmiddelen, en in veel mindere mate over het bespelen van een instrument, als dat is wat je bedoelt.

Niettemin zijn er forumleden volop die je verder kunnen helpen hiermee.

Dus kom maar op met je vragen! Overigens vind ik een vraag pas 'dom', als deze niet gesteld wordt.

Ik vind geen enkele vraag dom. ook als ie niet gesteld wordt. Sommige antwoorden daarentegen. :)

Welkom!

l.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

P.S. Al mijn banden zijn zwart... behalve mijn audio-banden, die zijn dan weer bruin :eureka:

dan gaat 'ie iedereen in elkaar rammen die hem een mietje noemen? :D

:mega:

Eerder het beheerst naar de grond begeleiden en onderwijl de kennis van de gesprekspartner vergroten door onderricht te geven in de origine van voornamen, want we houden het wel netjes natuurlijk ;)

-------------

Dank en cheers, Exo
:mega:

Eerder het beheerst naar de grond begeleiden en onderwijl de kennis van de gesprekspartner vergroten door onderricht te geven in de origine van voornamen, want we houden het wel netjes natuurlijk ;)

Van deze kant ook nog van harte welkom.
Dat tegenwoordig meisjes Nikita worden genoemd is eigenlijk wel grappig. Want eigenlijk was Elton John verliefd op een jongen, maar durfde/wilde dat niet te tonen in de videoclip. Dus dacht het publiek dat Nikita een vrouw was en werden meisjes massaal Nikita genoemd vanwege dat nummer.
Maar goed, ik vind het altijd nog beter dan 'Kayleigh' (hoe goed ik het nummer van Marillion ook vind): dat is helemaal on-Nederlands.

Back