Track van Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dude, met alle respect heh, dit staat allemaal al op Bandcamp, en ook al langer als vandaag. Het is niet zo dat je dan gisteren gemaakt hebt ofzo....

Ik stel voor dat je hier NIEUWE muziek post. Niet is wat in het verleden al gemaakt is.

Die YS serie is best wel dik hoor, meer vloeiender dan de normale 4 OP DXjes
met een computer editor is het gewoon een DX11/TX81Z

Is inderdaad een van lelijkste synthesizers ooit, maar het went snel

Je hebt gelijk. Met "dun" bedoelde ik niet "slecht", als dat zo overkwam excuus! :D Er bestaat namelijk geen goede of slechte klankbron: het maakt meer uit wat je combineert.

Alleen de doos eromheen.. manmanmanman.. Dat wiel en die grote knoppen, ik heb nóg nachtmerries... hehe..

Je hebt gelijk. Met "dun" bedoelde ik niet "slecht", als dat zo overkwam excuus! :D Er bestaat namelijk geen goede of slechte klankbron: het maakt meer uit wat je combineert.

Alleen de doos eromheen.. manmanmanman.. Dat wiel en die grote knoppen, ik heb nóg nachtmerries... hehe..

Ik blijf de YS200 zeer apart vinden, eigenlijk wordt hij door zijn lelijkheid weer mooi.

En morgen ga ik starten met de opnamens van La Veuve, zodra ik nummers klaar heb zal ik voorbeelden laten horen, niet het hele nummer, want dat is bedoeld voor bandcamp.

En de D5 gaat niet weg, er gaat nu niets meer weg, ik ben tevreden wat er nu staat of wat nog komt.:okdan:

.....er gaat nu niets meer weg, ik ben tevreden wat er nu staat.....

Het zou zou een goede mantra kunnen zijn. :D

Zou nu toch tevreden moeten zijn, als je mijn handtekening ziet aan apparatuur.:okdan:

Bericht door een moderator:
Ik stel voor dat hier gewoon een nieuwe track komt en dat het ramptoerisme zich vooral daar op focust. We zijn alweer 5 pagina's bezig met oude koeien, nieuwe (nog in dit millenium te ontvangen) definitieve apparatuur en kazige gesprekken.

Amen!

Net Colours Of Infinity Phrase 5 geluisterd.. PI KA UH AAH Shutting down all systems :) Klinkt lekker! (Y)
Qua feedback : Eventueel zou er wat mij betreft zou er nog een laag aan lead melodie overheen kunnen.
Central processing unit overload!!! :) greetz!

Nieuw album

Nieuw album

Een heel speciaal project wat ik geheim heb gehouden. Tussen augustus en december ben ik bezig geweest met een kennis van me van de MAVO, Mike Dibello. We hebben samen onder de naam The Percussion Club 10 nummers opgenomen met de volgende apparaten:

Korg Monotribe Synthesizer (3 stuks), Yamaha PSS380 Synthesizer, Yamaha PSS680 Synthesizer, Yamaha PSRE433 Work Station, Yamaha YS200 Synthesizer, Yamaha HE8 Multi-Keyboards and a Casio CTK7200 Work Station. Een Electric, Bass and Acoustic Guitar zijn ook gebruikt. Een digitale recording studio van Mike Dibello is gebruikt hiervoor, hij heeft de mix uitgevoerd.

Het nummer wat jullie hier horen is Analog Noise.

Dit was overigens een eenmalig project van ons tweeën. En om jullie aandacht te krijgen kan ik melden dat er ABSOLUUT GEEN MAGIX IS GEBRUIKT!!!!!!!!!!!:okdan:

En ook dit album is gratis te downloaden!!!:halleluja

http://phochos.bandcamp.com/track/analog-noise

Attachments

• Light Runner.jpg
    Light Runner.jpg
    48,8 KB · Bekeken: 59
Laatst gewijzigd:
Ik sta werkelijk paf dat dat je gelukt is!

Kostte me heel veel moeite om het geheim te houden, maar wilde mijn collega in de muziek te vriend houden.:dubbel:

Bij de projecten La Veuve en Gaia ga ik in ieder geval multitracken, neem eerst partijen op op mijn Yamaha PSRE433 en Casio CTK7200 en daarbij komen dan LIVE extra partijen erbij. Zodoende zal de muziek ook professioneler gaan klinken en wordt het niet in één take opgenomen.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back