• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop/ruil: AKAI S-2000 / 10 OUT/32 MB / ext. CD-R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gert

Ingeburgerd
AKAI S-2000 Sampler, 10 Outputs, 32 MB RAM, externe CD-R speler, weinig gebruikt in niet-rokenstudio. Zowel uiterlijk als qua werking in nieuwstaat.
Gaat weg wegens overgang naar softsampler.
Vaste prijs E 300 - of ruilen tegen Yamaha DX200 in nieuwstaat.

Haaaloo,

ik ben niet geinteresseerd in een aankoop ... daar ik reeds een S2000 bezit MAAR ik ben er wel in geinteresseerd omdat de mijne geen extra outputs bezit.

Ik wil wel ruilen ... heb nog een alfajuno van Roland nog staan ... eventueel met programmer PG300 (zeldzaam!!) ...

Ik weet niet of je geinteresseerd bent om enkel de output kaart te verpatsen ???

Alvast bedankt,

Philippe aka
:duivels:

Hoi Philippe,

Ik ben qua analoog en controllers helemaal voorzien. Helaas dus geen interesse.

Ik wil ook liever het geheel in een keer kwijt, want met de extra outputs is de S2000 nog voor vrij veel mensen interessant. Zonder wordt het moeilijk om hem te verkopen.

Bedankt voor je reactie,

Gert

OK, is goed.

Vraagprijs Euro 300,= (10 outs, 32 MB, SCSI plus externe Apple CD-R speler)

Groet,

Gert

s2000 update

s2000 update

Gert,

Ik heb in principe een deal met Phillipe; we kunnen de zaak dus rond gaan maken.
Hoe stel je voor dat we de overhandiging regelen?
Woon zelf in Alphen a/d Rijn, ben voor werk vrijwel dagelijks in Rotterdam...

De DX200 zal ik inmiddels alvast weer in de verpakking stoppen (da's namelijk een hele klus ;) )

Heeeeee, tof, guys!!!

FF kijken, dus 1 woont in Alphen. Ik woon in Wageningen. Hoe zit het met nummer 3? We zouden kunnen afspreken in Utrecht voor een lekkere pint en dan even kletsen over muziek en gear....

Wat denken jullie?

Gert

Hans stelt voor a.s. zondagavond bij mij in Wageningen - Jij kunt wat mij betreft ook daar komen. Kweet alleen hoe dat Hans weer uitkomt...?

:-)

Gert

Bij mij verandering plan ... stuur het stuk met de post op ... heb zitten bedenken dat 50 euro plus de kosten van bezine ... is dan 100 euro ... en heb mijn geld broodnodig :( (who doesn't)

Zie mail hans ....

We houden elkaar wel op de hoogte ... ik bel nog !!

Groeten uit an alvast bedankt ....:peukie: Belgium ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back