Komplete 9 library

Een kleine update..: Heb net zojuist de upgrade versie (naar Ultimate 9( bij BAXshop gekocht voor een leuke prijs.

Is het mogelijk als ik de vst heb geinstalleerd dat ik de library installeer via de usb hd van Ultimate?
Lijkt me een stuk sneller te gaan

gelukkig kennen we dat niet in nederland, een FUP klinkt me vandaag de dag behoorlijk unfair in de oren namelijk :D

Kennen wel degelijk nog hoor. De meeste providers hebben tegenwoordig weer een FUP echter denkt men in NL iets ruimer over "fair". Doorgaans moest je echt in tientallen Terabytes gaan per maand gaan denken voor je provider ooit gaat zeuren.

"Fair" is sowieso zo inconcreet als maar kan.....wanneer is iets dan fair? Providers roepen dat het is als je in extreme mate afwijkt van het gemiddelde downloadpatroon. M.a.w. als we allemaal lekker data gaan staan pompen gaat "fair" ook omhoog. :P

Laatst gewijzigd:
ok, mn box is binnen.

Vanaf de dvd alleen FM8 geïnstalleerd waarmee ik komplete kon registreren. Daarna verschenen de ISO files in mn account. Vannacht ff binnenjassen.

met de dvds zal het echt niet opschieten.

Maandag mijn Komplete upgrade naar Ultimate binnen.

Wel vreemd dat de schijf niet direct pakt met mijn iMac.

Heb het later geprobeerd op mijn macbook pro en die pakte hem wel.
Daarna weer op mijn iMac aangesloten en pakte hij hem ook..

Vreemd dat hij bij de 1e keer niet pakte. Zal wel met stroom via usbte maken hebben..

heb de upgrade ook binnen, kon het niet weerstaan
nu nog een avondje vrij plannen en misschien meteen een extra hd aanschaffen

nee rechtstreeks via native instruments website
kreeg een mooie doos opgestuurd

Back