Music For Space Exploration

The Untitled

Ouwe rot
Hey daar!

Heb momenteel een slagje van om berlin school muziek te maken.
Ben opzich wel tevreden over deze, alhoewel ie misschien nog wat simpel van opzet is.

https://soundcloud.com/theuntitled/music-for-space-exploration

Hebben mensen hier misschien goeie tips om deze muziek wat beter uit te diepen?

ik vind er eerlijk gezegd weinig aan.. De hele tijd die white noise met dat riedeltje dat nu en dan een octaaf hoger/lager gaat.. mmm, sorry man.. ik had op zijn minst nog een leuke basslijn willen horen. Succes nog als je'm gaat veranderen. ;)

Ik zeg: Erin met die breakbeat. Knallen! :dj: Het lijkt nu niet verder te komen dan een intro.

Probeer ook eens op een zeker punt de white noise weg te halen, en later weer te her-introduceren.

Wel lekker hoe de melodielijn wordt geïntroduceerd, beginnend met hoog octaaf en dan lager gaan, vind ik goed werken.

Ik zeg: Erin met die breakbeat. Knallen! :dj: Het lijkt nu niet verder te komen dan een intro.

Probeer ook eens op een zeker punt de white noise weg te halen, en later weer te her-introduceren.

Wel lekker hoe de melodielijn wordt geïntroduceerd, beginnend met hoog octaaf en dan lager gaan, vind ik goed werken.

Thanks, goeie punten qua kritiek, ga ik aan werken.
Qua arrangement lijkt het nu niet meer dan een (lang) intro inderdaad, hier kan ik zeker meer mee doen.
En wellicht de white noise als in en outro gebruiken.

dit is al veel beter man, in fact.. die solo was werkelijk de maxx.. heb er dit keer met plezier naar geluisterd.. Zo zie je maar hé dat feedback wel degelijk loont ;)

Back