• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UAD 1 + extra plugins en Jomox Mbase 01

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

coltivatore

PUNCH
Te koop, een UAD-1 PCI kaartje met extra plugins. Alleen deze plugins zijn de prijs al meer dan waard en zijn destijds voor een stuk meer geld aangeschaft.

De plugins die je erbij krijgt zijn:

1176LN Classic Limiting Amplifier,
1176SE Classic Limiting Amplifier,
Cambridge EQ,
CS-1 Channel Strip,
DreamVerb Room Modeler,
EMT® 140 Classic Plate Reverberator,
Fairchild® 670 Compressor,
Nigel Multi-Effects Guitar Processing,
Precision EQ,
Precision Limiter,
Pultec EQP-1A Legacy,
Pultec Pro EQ,
RealVerb Pro Custom Room Modeler,
Teletronix® LA-2A Classic Leveling Amplifier

Vraagprijs: 299 euro, of doe een goed bod. Wees er snel bij, want ik kan de kaart en plugins slechts tot 31 december transferen op jouw naam!

Last edited by a moderator:
Jomox Mbase 01

Jomox Mbase 01

Te koop: een Jomox Mbase 01 in uitstekende staat. Het gaat om de White Edition.

Vraagprijs: 99 euro

Prijsverlaging UAD + plugins naar 275.

Ik sta meer dan open voor een goed bod op de UAD kaart of Jomox Mbase... dus sla je slag.

Voor de UAD-1 met plugins ben ik best bereid nog flink in prijs te zakken. De kaart kan alleen nog dit jaar getransferred worden, dus enige haast is dan wel geboden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back