fourier FFT Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 2.991 Locatie amsterdam 17 december 2013 #1 Ik zoek een aluminium splicing block om zelf tapes te maken. Iemand een tip?
D dod563 Ouwe rot Lid sinds 26 september 2008 Berichten 1.334 17 december 2013 #2 Op Marktplaats zoeken onder tape splicer. Zo heb ik de mijne ook gevonden. Er staan er nu ook een paar op. Succes.
Op Marktplaats zoeken onder tape splicer. Zo heb ik de mijne ook gevonden. Er staan er nu ook een paar op. Succes.
Exoterrestrial Het zal je kind maar weze 😳 Lid sinds 20 december 2009 Berichten 7.157 Locatie of in? 17 december 2013 #3 Zie wel dat je er eentje hebt voor het formaat tape dat je gebruikt. Geen video splicer gebruiken voor 1/4" of 1/2" tape. Er zit teveel speling op. Happy hunting! Cheers, Exo.
Zie wel dat je er eentje hebt voor het formaat tape dat je gebruikt. Geen video splicer gebruiken voor 1/4" of 1/2" tape. Er zit teveel speling op. Happy hunting! Cheers, Exo.
fourier FFT Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 2.991 Locatie amsterdam 17 december 2013 #4 Exoterrestrial schreef: Zie wel dat je er eentje hebt voor het formaat tape dat je gebruikt. Geen video splicer gebruiken voor 1/4" of 1/2" tape. Er zit teveel speling op. Zie meer... LOL....thanx for the tip maar hij komt te laat. Had al eens een video splicer gekocht maar dat werkt idd niet lekker. Maar mocht iemand nog ergens een audio splicer hebben liggen....ik houd me aanbevolen!!!
Exoterrestrial schreef: Zie wel dat je er eentje hebt voor het formaat tape dat je gebruikt. Geen video splicer gebruiken voor 1/4" of 1/2" tape. Er zit teveel speling op. Zie meer... LOL....thanx for the tip maar hij komt te laat. Had al eens een video splicer gekocht maar dat werkt idd niet lekker. Maar mocht iemand nog ergens een audio splicer hebben liggen....ik houd me aanbevolen!!!
Exoterrestrial Het zal je kind maar weze 😳 Lid sinds 20 december 2009 Berichten 7.157 Locatie of in? 17 december 2013 #5 Probeer eentje te scoren zoals hier: http://www.tapeheads.net/showthread.php?t=276 Dit is knippen en plakken met één toestelletje. Heb zoeentje via evilbay gekocht (uit Australië dan nog ) en ie doet' voortreffelijk! Cheers, Exo.
Probeer eentje te scoren zoals hier: http://www.tapeheads.net/showthread.php?t=276 Dit is knippen en plakken met één toestelletje. Heb zoeentje via evilbay gekocht (uit Australië dan nog ) en ie doet' voortreffelijk! Cheers, Exo.
fourier FFT Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 2.991 Locatie amsterdam 17 december 2013 #6 Ja, die had ik al eens gezien. Die wil ik wel
D dod563 Ouwe rot Lid sinds 26 september 2008 Berichten 1.334 18 december 2013 #7 Precies die heb ik via marktplaats gevonden...