Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
een trancenummertje dat al snel ontaard in een chaotisch iets.. duidelijk bewust gedaan uiteraard.
Ik kan iedere feedback hard gebruiken..
Willen jullie eens luisteren en zeggen of er iets beter kan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lastig om goeie feedback over te geven (ik ben echt totaal niet thuis in trance).
Begint goed opbouwend, zou misschien iets langer kunnen voor dj gebruik maar zo blijft het wel interressant.
De synth die er rond 1 minuut in komt klinkt leuk en snap het idee maar het lijkt uit de toon?
Ik zou daar nog eens goed naar kijken / in verdiepen.
Verder wellicht een grotere climax in de break?
Volgens mij zijn de meeste trance nummers ook zo'n 6 / 7 minuten lang zodat je meer ruimte krijgt om alles wat beter uit kunt werken.
Waardan later wellicht een 4 minuut radio versie kan van worden geknipt.

Ik ben een beetje beter thuis in trance. Trance is een erg breed begrip. Underground, commercieel, uplifting...Lastig om goeie feedback over te geven (ik ben echt totaal niet thuis in trance).
De synth die er rond 1 minuut in komt klinkt leuk en snap het idee maar het lijkt uit de toon?
Ik zou daar nog eens goed naar kijken / in verdiepen.

Die is zeker een stuk beter geworden. Jammer dat die lompe synth in de break alsnog opduikt.
Maar wat gebeurt er nou op 2:34? Het is net alsof er dan een nieuwe plaat wordt ingemixt, maar dan met de kicks niet precies gelijk. De kick valt weg, of wordt te hard. Nee, dat kan ik helaas niet waarderen. Jammer van een potentieel tof plaatje, sorry.

Hoi Gloomer,
Nou ik vond versie 2 wel beter, versie 1 kwam die uit de toon springende synth beetje te vroeg op zetten, dat vond ik in 2 beter.
Het stuk na de break vond ik in 1 weer beter klinken, vooral naar het einde toe vond ik deze wat meer hebben.
Snap wel je bedoeling ervan die wat uit de band springende synthesizer, ik zelf doe zulke abrupte dingen ook maar laat dat dan heel langzaam erin komen en vervolgens pas ik de muziek langzaam aan die nieuwe melodie welke op eerste variatie beetje haaks klonk.
Nou is dat bij trance geloof ik niet helemaal de bedoeling dus of je aan mijn opmerking wat hebt is een 2e.
Zal vanavond een track van mij plaatsen wat beetje hierop lijkt al is het geen trance maar meer synthesizer muziek.
Misschien kan je wat met mijn comment en misschien ook helemaal niet.
Beide versies hebben wel potentie in mijn oren en misschien dat als je ze over een paar dagen nog eens naast elkaar beluister dat je dan een versie bedenkt waarin je de kracht van beide in 1 kan zien te smelten.
Groetjes:Ramon

ik schaam me diep.. foei, iets bewust zo lelijk maken..
Humz.. ik kan geen noten lezen.. maar ik kan het wel laten zien aan vrienden van me.