Foute patches in Virus B

karstieman

Super K
Omdat de sounds in mijn virus niet meer overeenkwamen met de patchscripts in Cubase heb ik heb mijn virus B gisteren 'gereset' door hem te voorzien van het laatste OS.
Ook heb ik de soundbanks gereset door bij het opstarten de LFO1 en LFO2 shape knop in te drukken.

Toch kloppen de namen van de sounds in mijn Virus nog steeds niet !
Bijvoorbeeld:
Soundbank A, sound 1 zou moeten zijn: OvertureCK -> ik zie in mijn virus display een andere naam
Soundbank C, sound 1 zou moeten zijn: Overture K -> ik zie in mijn virus display een andere naam

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om de originele sounds en benamingen weer terug te krijgen ?

Weet je zeker dat die andere sounds wel de originele patches zijn? Misschien kan je ergens op het internet een soundbank vinden met de sounds die je zoekt. Anders zou ik het even niet weten.

Ik ben ni meer zeker, maar bij een os update moet je de patchen in bank CDEFG terug uploaden,
Ik dacht dat de virus dat patch geheugen nodig heeft voor de update ??

Vind je op de access site niet de standard presets voor bank CDEFG ???
Anders is 't mss bank per bank naar A of B sturen, ( met sounddiver) en dan naar de Rom banken CDEFG copieren

@rolandxp80. De patch scripts die ik heb zijn de originele en bevatten de juiste patches. Het is dus niet zo dat er foute namen in de patchscripts zitten. De foute patches zitten in mijn Virus zelf.

Ik ga straks wel nog eens de 1024 sounds update op de Virus zetten. Misschien dat deze de namen aanpast ?

Het is opgelost door na de firmware en de originele banks (die ik al erop gezet had) nog het volgende te installeren:
de second optie die bijgeleverd wordt bij de firmware update en daarna nog de de 1024 sounds optie.

Back