G
Guest
Guest
toch nog maar een poging om alles dat echt in de weg staat aan te bieden
moog micromoog, topstaat, heel veel synth voor weinig €800
korg ms20, oude filter, ook in topstaat, technisch en cosmetisch €1150
arp avatar, helemaal geserviced, zeer mooi, soepele sliders, compleet met gitaar interface+kabel, pedaal, manuals €1500
arp pro dgx, geserviced, zeer mooi €500
moog multimoog, erg mooi en geserviced €1250
moog the source, erg mooi en geserviced, €1400
arp omni, gerserviced €800
ik heb niet veel tijd vandaag, maar de mensen die een beetje thuis zijn in analoog weten wel dat dit stuk voor stuk prima voorbeelden zijn van waarom oude analoge synths zo geliefd zijn. heerlijke sound, vaak herkenbaar, waar weinig nieuws tegenop kan.... en alles in heel mooie en goede staat, tegen -volgens mij- zeer nette prijzen.
maar het staat in de weg en ik wil van het hele gedoe af, dus wie schaamteloos genoeg is om nog een lager bod te doen...
ga je gang....
moog micromoog, topstaat, heel veel synth voor weinig €800
korg ms20, oude filter, ook in topstaat, technisch en cosmetisch €1150
arp avatar, helemaal geserviced, zeer mooi, soepele sliders, compleet met gitaar interface+kabel, pedaal, manuals €1500
arp pro dgx, geserviced, zeer mooi €500
moog multimoog, erg mooi en geserviced €1250
moog the source, erg mooi en geserviced, €1400
arp omni, gerserviced €800
ik heb niet veel tijd vandaag, maar de mensen die een beetje thuis zijn in analoog weten wel dat dit stuk voor stuk prima voorbeelden zijn van waarom oude analoge synths zo geliefd zijn. heerlijke sound, vaak herkenbaar, waar weinig nieuws tegenop kan.... en alles in heel mooie en goede staat, tegen -volgens mij- zeer nette prijzen.
maar het staat in de weg en ik wil van het hele gedoe af, dus wie schaamteloos genoeg is om nog een lager bod te doen...
ga je gang....