• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

kerstaanbiedingen analoge synths moog arp korg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
toch nog maar een poging om alles dat echt in de weg staat aan te bieden

moog micromoog, topstaat, heel veel synth voor weinig €800

korg ms20, oude filter, ook in topstaat, technisch en cosmetisch €1150

arp avatar, helemaal geserviced, zeer mooi, soepele sliders, compleet met gitaar interface+kabel, pedaal, manuals €1500

arp pro dgx, geserviced, zeer mooi €500

moog multimoog, erg mooi en geserviced €1250

moog the source, erg mooi en geserviced, €1400

arp omni, gerserviced €800

ik heb niet veel tijd vandaag, maar de mensen die een beetje thuis zijn in analoog weten wel dat dit stuk voor stuk prima voorbeelden zijn van waarom oude analoge synths zo geliefd zijn. heerlijke sound, vaak herkenbaar, waar weinig nieuws tegenop kan.... en alles in heel mooie en goede staat, tegen -volgens mij- zeer nette prijzen.

maar het staat in de weg en ik wil van het hele gedoe af, dus wie schaamteloos genoeg is om nog een lager bod te doen... ;) ga je gang....

micromoog 800
ms20 1150
pro dgx 500
multimoog 1250
omni 800

micromoog weg.

ms20 1150 (oud filter, alle dopjes op de stemgaatjes, gewoon een plaatje)
pro dgx 400 (geserviced en zeer mooi, belachelijke prijs eigenlijk)
multimoog 1250 (geserviced en heel mooi, aftertouch, s&h 2 vco moog filter, cv/gate audio in...)
omni 800 (gerserviced en wel, joy division bass en strings.....

ms20 gereserveerd

pro dgx 400
omni 800
multimoog 1250
3 x samen voor 2250 ;)
en alle drie vers uit de service, volgens mij is er niet een liefhebber zo goedkoop als deze handelaar.

pro dgx 400
omin 800
multimoog 1250
3 x samen voor 2250 ;) of ems vocoder 1000 of 2000 of 3000 (3 met bijbetaling natuurlijk)

en alle drie vers uit de service

Arp omni geserviced, mooie strings en bass, instant joy division

800

Ow gelukkig nieuwjaar

:slotje::slotje:
aan de sound kan het niet liggen, dan zal het de prijs wel zijn. maar mooier kan ik het echt niet maken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back