Traffic (Berlin School)

The Untitled

Ouwe rot
TAU8298.jpg

https://soundcloud.com/theuntitled/traffic

Nieuwe track waar ik de afgelopen week aan gewerkt heb.
Naar mijn inziens goed geslaagd, verschillende solotjes erin, net als lead sequences en een pakkende bass sequence.
Dit samen met wat lfo in het audio domein en cutoff gefreak en drums maakt het kompleet.

Tips en opmerkingen van harte welkom.
Veel luisterplezier toegewenst, ik heb er in iedergeval met veel plezier aan gewerkt!

Laatst gewijzigd:
Bwa ja, niet fout. Misschien wat meer variatie in je arpeggio qua tonaliteit en ik vind het ook spijtig dat de solootjes a-tonaal zijn met de arp.
20 min is wel lang he... ;-) (geheid wordt er door geskipt...)

Bwa ja, niet fout. Misschien wat meer variatie in je arpeggio qua tonaliteit en ik vind het ook spijtig dat de solootjes a-tonaal zijn met de arp.
20 min is wel lang he... ;-) (geheid wordt er door geskipt...)

Goed punt wat betreft de variatie/tonaliteit van de arpeggio. Zal ik in de toekomst zeker om denken, kan het nu helaas niet meer veranderen omdat ik de arpeggio niet meer heb..

Wat wel raar is, dat de solotjes a-tonaal zouden zijn?
Ik heb weinig van muziek theorie gegeten maar alles is op zwarte toetsen gespeeld, zowel de bass sequence als de andere zitten daar op - dan zit het toch goed?
Of zou mn sequencer dan ook in die schaal exclusief moeten werken, om het kloppend te krijgen?

Bedankt voor het luisteren en je feedback - erg hulpzaam!

Thanks Stupide. De melodietjes zou ik wel weer opnieuw kunnen opnemen, alleen heb ik geen idee hoe ik iets moet spelen om het wel kloppend te krijgen. De arpeggios komen van een doepfer dark time, waar Quantize wel aan staat maar ik heb geen idee in welke schaal.

Iemand tips om dat aan te pakken? Dat zou het wel echt afmaken.

Had alweer wilde plannen, om dit als b kant op een plaat te laten persen - maar dan moet het wel goed.
Als ik het later dan zelf hoor dat het vals is zou ook erg jammer zijn.

Laatst gewijzigd:
Zeker de Berliner School, een goed stuk muziek.

Back