Feeling blue - lounge/ chillout (instrumentaal)

Dilago

Ouwe rot
Ben weer even bezig geweest met mijn nieuwe bas en heb een mix tip gekregen die volgens mij zijn vruchten heeft afgeworpen.

De bedoeling is wel dat hier nog vocalen overheen komen, als ik mijn writers blok kan overwinnen wat ik helaas nog niet zie gebeuren.

Groet.

Attachments

• dilago - feeling blue.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 70
Laatst gewijzigd:
Het erste dat mij opvalt is dat de flow steeds wordt onderbroken na dat drum rolletje. Die bass lijkt er dan te snel in te komen. Dat haalt de track uit zijn lekkere ritme. Verder denk ik dat dit een prettige basis kan zijn voor iets heel moois!

Dank voor de reacties. De losse timing van de bas houd ik wel van en dat het net goed gaat is precies wat ik wilde bereiken, dus daar kan ik wel wat mee. :)

Ik buig me vandaag nog eens over deze track om te bekijken welke kant ik er mee zal uitgaan.

Die losse timing zit niet lekker, maar ik begrijp waar je naartoe wil. Dat noemen we 'layed back' spelen. Als je dat op de juiste wijze doet, dan krijg je die lekkere 'groove' maar dat is hier helaas niet het geval. Daardoor krijg je eerder het tegengestelde effect en rammelt er wat. Over het algemeen niet slecht, maar nog werk aan de winkel.

Back