voor de liefhebbers (uh oh)

Unic

El Musica
Eigenlijk te slecht om te posten, en dan ben ik eerlijk.

Maar goed... oude doosjes aan 8o)

Ik vond ineens een lekker feel good melodietje, en toen redelijk verkr***

Misschien dat iemand het toch wat vind, dus post ik het maar:D

in twee keer opgenomen, met wederom de charme van:

*beetje hoog allemaal
*bas komt niet goed door
*speelfouten
* beetje zelfde geluiden, hehehe
*sloom

Maar ik heb er weer plezier van beleefd, en daar gaat het om:)

groetjes maar weer

de volgende worden doedelzakken, dus dat beloofd wat :D (In ieder geval wat anders)

just music 3

Nou nou ben helemaal tot rust gekomen :D
Verkopen ze hem ook in die winkels met die grote houten zuilen met die dolfijntjes op die CD ?

Mijn geest en lichaam waren weer even 1 dank daarvoor

Origineel geplaatst door Kevin
Nou nou ben helemaal tot rust gekomen :D
Verkopen ze hem ook in die winkels met die grote houten zuilen met die dolfijntjes op die CD ?

Mijn geest en lichaam waren weer even 1 dank daarvoor

Jij bent gek!

hehe:D:D:D:D:D

speciaal voor jou na de doedelzakken, wat echte new age dan :P

Kom jij toevallig uit de buurt van Volendam?

Ik vind dit veel weg hebben van de internationaal bekende "Paling sound".
Beschouw dat als compliment, want dat is een goed verkopend produkt en geliefd bij veel mensen.

Misschien dat je eens contacten legt met een TV station, want dit past prima bij Pauze filmpjes of bijv. bij een programma over dieren, watervallen, etc. etc. Misschien Geographic Channel.

Groet Erik

Nee je komt niet uit volendam, want ik zag Enschede bij je avatar staan.

Die melodie heeft trouwens wat weg van een bekend klassiek deuntje, alleen bij de laatste noten ga jij omhoog.
Beethoven of Mozart toevallig?

Groet Erik

ik dacht (ook?) meteen aan BZN :D

Volgens mij vind een bepaalde vriendin van me dit helemaal te gek, die is iig helemaal :luv: op die componisten :) Neem eens contact op met Jan Kezier zou ik zeggen :)

Gaaf hoor, iemand die eens iets echt gedurfds doet... :okdan:

bedantk voor de complimenten, vind dat echt heel tof:)

En wat betreft de Paling sound, ik mag dat graag spelen. En dit heeft daar inderdaad wat van weg. Want ik kwam er net achter dat de eerste 3 a 4 noten dezelfde zijn als een nummer van BZN :D

Was gisterenavond erg moe, dus was me nog neit opgevallen.

Er is al ens vaker gezegd dat ik muziek maak om onder een film van luchtballonnen te zetten. HAHAHAHA

fantastisch toch.

een moment van bezinning in deze verwarrende tijden;)
Zit hier op het werk en zelfs me collega hoor ik een keer nu niet zeggen "zachter dat ding !!!"
Wij vinden het mooi !!!

Heb nog wel een vissersboot en een zuidwester in de aanbiediing voor als je er nog een clip bij wilt maken.

Klinkt wel nogal Palingsounderig ja; komt dat vooral uit dat orgel? Volgens mij zou hier ook wel een accordeon bij passen... ;)

Er zijn trouwens ook wel invloeden van Jarre en Vangelis in te herkennen, en van de adapties van klassieke muziek op synthesizer door Mike Starink (het begin doet me sterk aan Bolero's Ravel denken, maar later gaat dat niet meer op). Maar dat is allemaal geenszins negatief; klinkt dan ook goed, vinnik, erg rustgevend (fijn hoor, als je nog steeds wakker probeert te worden... :Z ).

Origineel geplaatst door Cheimoon
Klinkt wel nogal Palingsounderig ja; komt dat vooral uit dat orgel? Volgens mij zou hier ook wel een accordeon bij passen... ;)

Er zijn trouwens ook wel invloeden van Jarre en Vangelis in te herkennen, en van de adapties van klassieke muziek op synthesizer door Mike Starink (het begin doet me sterk aan Bolero's Ravel denken, maar later gaat dat niet meer op). Maar dat is allemaal geenszins negatief; klinkt dan ook goed, vinnik, erg rustgevend (fijn hoor, als je nog steeds wakker probeert te worden... :Z ).

De hoofd melodie en bijmelodie (panfluitje) komen uit de synth, en de af en toe inkomende "choir". de rest uit het orgel.

Ik weet zijn naam niet meer, maar er is iemand die de combinatie van mij heeft gebruikt, orgel + synth, om een heuse cd vol te spelen.:)

Bedoel jij toevallig 1 van die gasten van BZN die toen een solo cd heeft uitgebracht?
Ik ben ook zijn naam kwijt.

Groet

TOL 8o) EN TOL8o) TOEVALLIG, of was dat muziek van een andere orde

Laatst gewijzigd:
nee Tol en Tol niet, die konden (kunnen?) mooie muziek maken, de oude nummers van BZN vind ik ook goed, met T&T er nog bij. Tegen woordig is het niet veel meer.

Het was een 1 of ander figuur, zag ooit een hoesje met deze instrumenten op de voorkant, je weet wel zo'n foto waarbij de toetsenist met 1 hand over het orgel hangt, een fout bloesje aan heeft en melk witte tanden lacht:D

Ik vind dat je er erg goed in slaagt om een bepaalde sfeer neer te zetten.

Ik hou er niet van, maar ik denk dat als je een goede volkszanger kunt vinden je wel eens goed kunt gaan scoren.

(niet op de grote radiozenders, want die boycotten nederlandstalig bijna helemaal)

:D HAHAHAHAHAHAHA... Geweldig weer!! TOP! :halleluja

Alleen doet die synth-lead een beetje pijn aan m'n speakertjes..

Hijs weer heerlijk, Coby.

ik word hier echt vrolijk van, heeeeeeeeerlijk.

Heerlijk nummer! Past wel op een Synthesizer Greatest CD! Dit nummer heeft veel invloeden van Vangelis en Jarre, echt super gemaatk! :)

Back