[Trance] Solid Globe - North Pole (Menno's Midsummer Remix)

MdJ

Stamgast
Ok, ik doe dus mee aan de Solid Globe - North Pole remix contest van Trance.nu

Dit is ongeveer het eindresultaat... ik ga hooguit nog wat kleine dingetjes veranderen en natuurlijk een beetje letten op wat jullie er nog aan opmerken enz.

Veel luister plezier!

:)

Menno

Download de Track HIER!!

Geen reacties. :confused:

Ik vind dit een lekker nummer hoor. Prima in elkaar gezet en die sound bij 3 min. 08 sec. daar hou ik wel van. :okdan:
Misschien een klein beetje te langdradig, ik weet niet precies hoe ze bij zo'n contest te werk gaan maar ik kan me voorstellen dat je misschien beter een korte mix kunt maken die iets meer vlamt. :)

Ik vind het nummer heel compleet klinken, je werkt daarbij met subtiele geluidsovergangen, ook het volume van geluiden is prima. Dat geluidje wat er in 3 08 in komt klinkt lekker, ik zou dat geluidje wel iets aan dikken, het is wat te kaal naar mijn mening, alsof het even om de hoek komt kijken maar voor spek en bonen mee doet.

Je nummer verteld als het ware een verhaal, dat is belangrijk voor een mooi trance nummer (like delerium).

Wat ik dan persoonlijk mis, is zo als ik dat noem een uitstapje naar de overkant. oftwel, even andere toonhoogt, andere ondergrond geluid, en een ff melodramatiche melodie erbij. Zeg maar dat stukje waar je altijd op wacht in een goed nummer:)

(ik bedenk me ineens dat het een remix is, dus als dat er al neit zat. hehehe:) )

misschien dat je er wat mee kan.

succes

lekker! alles klopt heb eigenlijk geen echt tips voor je.
goed werk!

Complimenten ook van mij. Ik vind dat basje errug lekker klinken.

Die brass/pad is zeker de Virus, klinkt mooi.

Dit is toch al een oud nummer van jaren terug? hebben ze deze weer opnieuw uitgebracht?

Groet Erik:okdan:

Dit klinkt heel goed hoor.

Dat lead geluidje is wat dun maar da's mijn persoonlijke smaak denkik.

Maar waarmee gemaakt?

Thanx voor de feedback...

Gemaakt met:

Virus C
V-Station
Pro-53

En wat losse VST fx.

Ik heb de melodie in mn eindmix ook wat aangepast, vond ik wel een goede opmerking, heb de frequenties iets meer naar het midden toegetrokken zonder de hoge weg te halen, dus het klinkt nog steeds scherp, alleen nu ook nog eens voller.

Origineel geplaatst door Catalunya

Dit is toch al een oud nummer van jaren terug? hebben ze deze weer opnieuw uitgebracht?

Groet Erik:okdan:

Solid Globe - North Pole is een trance knaller van een maandje of 2 terug... playlisted door Armin, Ferry, Tiesto en alle andere grote namen.

Staat ook op Nyana, de nieuwe cd van Verwest.

Back