• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Rack 2 + pcmcia

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
-Arturia Minibrute, in mint conditie, met doos, manual etc: 350 euro.

-Nord rack 2 + PCMCIA EXP. CARD: 400 euro

-Roland @juno2 met originele doos, ook in zeer goede conditie: 225 euro

-Roland MC-303 in zeer goede conditie, de toetsen zijn een klein beetje vergeeld, maar verder werkt ie nog voor de volle 100% (ik heb hier 2 van, degene in de verkoop is niet degene waar ik een tijdje terug een thread over had geopend): 100 euro

-Alesis I/O dock, ook in mint conditie, met doos en toebehoren, deze werkt zeer goed met mijn Ipad 3: 120 euro.

Alles is gebruikt in een rookvrije studio, en is nooit mee gegaan naar een optreden, of zelfs nog nooit meegenomen uit mijn studio.

De fotos volgen nog.

PB of mail me maar :okdan:

Last edited by a moderator:
De foto's

Attachments

• IMG_2654.jpg
    IMG_2654.jpg
    66,3 KB · Bekeken: 109
  • IMG_2658.jpg
    IMG_2658.jpg
    59,7 KB · Bekeken: 109
  • IMG_2657.jpg