• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Akai MFC-42 en Ensoniq DP/4

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Transistor

Insomniac
Ivm avontuur in buitenland gaat het meerendeel van mijn studio er met nogal wat pijn in mijn hart eruit. Te koop, alles in zeer goede conditie.

Akai MFC-42, eerste eigenaar en zeer goede staat- geen krakende pots. 1000 EUR
Ensoniq DP4, zeer goede staat (behalve krassen op de bovenkant, niet zichtbaar in rack). Ik heb nooit de batterijen laten vervangen dus mogelijk zal dat op den duur gedaan moeten worden. 900 EUR

Geen ruil. Liefst alleen ophalen in Voorburg ZH, kan eventueel op kosten en risico koper worden verstuurd. Zie ook mijn andere advertenties met mooie juweeltjes.

Attachments

• Akai MFC-42_1.jpg
    Akai MFC-42_1.jpg
    173,1 KB · Bekeken: 134
  • Akai MFC-42_2.jpg
    Akai MFC-42_2.jpg
    193,9 KB · Bekeken: 128
  • Ensoniq DP-4_1.jpg
    Ensoniq DP-4_1.jpg
    171,9 KB · Bekeken: 128
  • Ensoniq DP-4_2.jpg
    Ensoniq DP-4_2.jpg