• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

soundcraft live 24 ch

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dizzy

native
ik heb hier een soundcraft live te koop 24 kanalen
hij heeft 4 auxen
1 hoog
2 mid
2 laag

laat maar horen wat je er voor wil geven.

Attachments

• sound.jpg
    sound.jpg
    31,9 KB · Bekeken: 88
Het raam waar hij voor staat?
:)

Maar dan wordt het geluid toch warmer? ;)

STUKKEN warmer, want het is British EQ :) En die britten zijn nie zo gewend aan de zon * heh *

8)

Ze ziet er wel geil uit maar zoals bij alle luxe hoeren kan ik slechts dromen van nachten met haar.

Origineel geplaatst door dizzy
kijk eens goed de luxenflexx zit toch dicht duhh:okdan:

- alsof dat iets uitmaakt ............................. ultraviolet straling laat zich niet tegenhouden door luksavlexz.
en zo'n zwarte " bovenplaat" van zo'n mixer geleid natuurlijk ook niet ???

nee joh, nikz mizz mee, doe mij er in dat geval maar een stuk of 3!!!

Hoeiiiiiiiii

Origineel geplaatst door dizzy
kijk eens goed de luxenflexx zit toch dicht duhh:okdan:
offtopic (qua verkoop dan):
dumb28.jpg

zon + spullen = verkleuren... issie verkleurd omdat ie bij het raam heeft gestaan? of zijn er andere dingen mee aan de hand die met de zon te maken hebben? (dat is in principe belangrijk voor de verkoop lijkt me zo..)

richtprijs?

Origineel geplaatst door Boemtsjak
UV straling komt niet eens in de buurt van de luxaflex, want die wordt namelijk al door het glas van het raam tegengehouden. ;)

Ja ! daar heb je inderdaad helemaal gelijk in, da's waar...

hmmmmmmmmmm... toch lijkt HET mij niet de ideale plek voor electro apparaatjes.
In de Zomer Te warm, de Winter te vochtig, condens dat van het raam via de vensterbank waaronder ook nog wel eens een CV kan staan te loeien naar binnen druipt.

Ach laat ik niet al te veel "Off topic" gaan zemelen, laat die jongen lekker zijn mengtafeltje verkopen.

Vriendelijke groeten

Marco

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back